Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-10 20:14
ja even een raar vraagje maar heb een wat te dure rekening binnengekregen, voordat iedereen gaat roepen eigen schuld even wachten ;)

ik controleer regelmatig mijn beltegoed om erop te letten dat ik er niet overheen ga.
dus ik dit 's avond gecheckt, rond 8 uur, stond er nog 32 euro op.
heb daarna de hele avond bij me vriendin gehangen en de volgende dag om 10 uur was alles ineens op.
na het checken ervan bleken er meer smsjes al die dat buiten de bundel verstuurd te zijn.
nu vraag ik mij dus af hoevaak de telco's hun abonnement tegoeden updaten om dit te voorkomen.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-10 23:03
Welke provider/telco gaat dit om ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-10 20:14
Yippie schreef op maandag 28 december 2009 @ 22:12:
Welke provider/telco gaat dit om ?
Deze betreft Hi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Meestal geven ze zelf aan dat het puur als indicatie gebruikt kan worden en dat deze mogelijk achterloopt. Soms wel een aantal dagen heb ik gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

T-mobile geeft twee dagen aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Dit moet inderdaad met een korrel zout genomen worden. Bij prepaid wordt dit wel altijd realtime geupdate, anders zouden de providers zichzelf in de vingers snijden >:)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-10 11:22
Ik heb de indruk dat Hi laatste tijd een beetje sloom is inderdaad. Lijkt erop dat mijn belminuten en smsjes ook al paar dagen blijven hangen.

Vergeet echter niet dat het een extra dienst is die ze leveren, waaraan je geen rechten kunt ontlenen...
Pagina: 1