Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:27
Ik heb even een vraag.
Loop er al heel lang mee rond maar kan er niet echt iets mee doen..

Voorbeeld: Wij werken in een groep van 4 a 6 man waarvan 1 Voorman en een 2de meewerkend voorman is.
Wat natuurlijk al aso is voor 2 man, twee hoge functies neer te gooien..
Maar goed dat is niet het probleem ..
Het probleem zit hem in de onervarenheid van de twee voormannen.

Steeds krijg ik meer het gevoel dat ik steeds dat soort mensen onbewust help met dingen uit zoeken of regelen.
Ze komen bij mij vaak letterlijk om hulp vragen.
Waar ik dan toch vaak meer in mee gaat omdat ik de sfeer niet wil verzieken.
En hun lopen later wel met de functies weg die ik wil hebben ..

Ik kan dit niet echt aankaarten omdat er dan een gesprek komt tussen hun en mij en dan trek ik toch aan het kortste eind.
En de sfeer is dan natuurlijk wel verziekt.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
het niet helpen is geen option want dan gaan hun ook weer lastig worden ..

Wat kan ik hier het beste aan doen ?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Tja, je zult het toch met een meerdere moeten bespreken en lukt dat niet bedenk dan dat ook zij iemand boven hen hebben staan.

ARME AOW’er

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:16

Tys

Wat is er mis met meedenken? Ik denk dat wat jij beschrijft vrij vaak voorkomt. Ik ben ook geen budgethouder en toch wordt er regelmatig bij mij gepolst hoe een bepaald project binnen het financiële plaatje past. Ik ben ook geen beleidsmedewerker en toch wordt ik regelmatig gevraagd opgestelde documenten in te zien en te beargumenteren en als ik ze afschiet - om welke reden dan ook - dan gaat die persoon daarmee aan de slag. Ik ben ook geen manager en toch wordt ik betrokken bij het opzetten van een vacature, de eisen en de gehele procedure, de beslissing is misschien niet aan mij maar er wordt wel degelijk naar geluisterd.

Dus in hoeverre moet je het 'vreemd' vinden dat je meerdere jou om hulp vragen?

Misschien is dat juist positief bedoeld en kan je dat alsnog ooit eens aankaarten, en dan niet in negatieve zin zo van 'Er wordt mij van alles gevraagd. Weten jullie dan niks? Moet ik jullie werk doen?', want dat gaat nooit werken ..

My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ervaring komt met de jaren. Jongere, hoger opgeleide, mensen zullen de hulp van hun medewerkers nodig hebben om te kunnen functioneren. Als je ze hierbij helpt zullen zij later jou, over het algemeen, ook ten gunste kunnen zijn.

Als je de 2 helpt carrière te maken zal dit de kans vergroten dat zodra zij doorstromen jij hun huidige positie in kunt nemen.

Oh ja.. There's no I in TEAM.
Het functioneren van de groep is eenieders verantwoordelijkheid.

[ Voor 12% gewijzigd door Ferruginous Hwk op 28-12-2009 22:15 ]

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

• ravw
nee dat ik het niet negatief aan moet kaarten weet ik wel.
maar het is ook gewoon erg vreemd,
Mijn (nieuwe) voorman zegt het ook raar te vinden dat ik al die jaren niet om hoog ben gegaan.
Want hij ziet duidelijk wel dat ik veel meer doet dan wat ze van hogere hand zeggen.
Maar het probleem is ze kaarten het niet aan want dan gaat ook hun functie er aan.

Maar zal eens een paar voorbeelden geven want ik zo al doet als er weer een nieuwe binnen komt ..
Vaak wordt ik er dan met de nieuwe voorman op uitgestuurd om het traject helemaal na te lopen en zeggen hoe of wat .

Ook de admin kant wordt in het begin door mij helemaal voor gedaan ..
Ook omdat dit mede wordt opgedragen door hoger hand.
Maar wil ik voor die functie gaan dan is het weer dat ik niets kan..
2 weken later loop ik dus weer met een nieuweling alles te bespreken wat ze moeten doen ..

Net al zo als vandaag ... 5 man bij ons geen een die ken kaart lezen of willen het niet ... dus die twee voorlui geven mij dus de opdracht om het voortouw te nemen en dan gaan ze de hele dag het liefs nog in de auto zitten en lopen de kanten er van af ...
maar ik sta in tussen tijd wel mijn eigen werken en hun werk te doen.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• ravw
ReVolpe schreef op maandag 28 december 2009 @ 22:13:
Ervaring komt met de jaren. Jongere, hoger opgeleide, mensen zullen de hulp van hun medewerkers nodig hebben om te kunnen functioneren. Als je ze hierbij helpt zullen zij later jou, over het algemeen, ook ten gunste kunnen zijn.

Als je de 2 helpt carrière te maken zal dit de kans vergroten dat zodra zij doorstromen jij hun huidige positie in kunt nemen.

Oh ja.. There's no I in TEAM.
Het functioneren van de groep is eenieders verantwoordelijkheid.
Was dat maar zo .. ik heb er in 15 jaar heel wat zien gaan en komen

Verwijderd

Wat wil je nu zeggen?

1. je voormannen functioneren niet? of
2. je had liever jezelf daar zien zitten?

Optie 1 is makkelijk. Of je zegt er wat van. probeer het wel te onderbouwen en aan te tonen met feiten. of je slikt het. of je zoekt een andere baan.

Zeker als jij het goed onderbouwd en met feiten aankomt moet een leidinggevende of P&O hier wat mee doen. ik weet niet hoe groot het bedrijf is maar via P&O kan het redelijk anoniem.

Optie 2. Waarom zit je daar niet? niet de benodigde papieren of nooit gesolliciteerd? ga na wat je moest doen om er te komen en als het onmogelijk is heb je de keus om niets te doen of weg te gaan.

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Geef eens iets meer info want je verhaal is weinig duidelijk om wat voor werk gaat het?

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:08
Stel jezelf de vraag: moet een manager dezelfde kennis hebben als de medewerker?
De mening lopen uiteen, maar ik vind dus van niet. Ik verwacht van een manager andere kwaliteiten dan een medewerker. Bijvoorbeeld, minder op inhoud, meer op strategisch niveau. Meer op "softe" skill, dan feitelijke kennis.

Wat ik lees uit je (beknopte) verhaal is dat het je dwarszit dat jij, met alle kennis, niet op hun stoel zit en zij jou telkens om hulp vragen.

Blijkbaar bezitten zij andere kwaliteiten voor deze funtie dan jij (lees andere en geen betere!)
Je verhaal is wat kort door de bocht om een hier iets zinnigs op te zeggen, maar ervaring leert dat NIETS vanzelf komt aanwaaien. Als je ambitie hebt moet je dat uitspreken. Anders laat men je hetgeen doen waar je goed in bent.

wijze woorden

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Zosas schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 13:11:
Stel jezelf de vraag: moet een manager dezelfde kennis hebben als de medewerker?
De mening lopen uiteen, maar ik vind dus van niet. Ik verwacht van een manager andere kwaliteiten dan een medewerker.
[..]
Daar heb je gelijk in.

Maar in de context van de TS gaat het niet om een manager.

Het feiit is dat je met een groepje van 4 a 6 man ergens heen moet, de voorman de leidinggevende is, en de administratie moet doen. Zorgen dat er genoeg materiaal is, etc.etc. Dus ja, de voorman dient de zelfde kennis te hebben als een gewone werknemer.

De meewerkend voorman doet normaal gewoon het zelfde als een normale werknemer, maar neemt de taken vaan de voorman over als deze afwezig is (materiaal halen, of wat dan ook). En ondersteund de voorman ook.

Een manager zit dus nit constant met z'n neus op de werkzaamheden van z'n ondergeschikten, en een voorman juist wel.

En ja, ik zou het ook niet prettig vinden als ik als normale werknemer constant de taken van m'n leidinggevende cq. verantwoordelijk zou moeten doen.

Ey!! Macarena \o/

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19:30

WhateverSuitsU

PSN: WhateverSuitsU

ravw schreef op maandag 28 december 2009 @ 22:20:
nee dat ik het niet negatief aan moet kaarten weet ik wel.
maar het is ook gewoon erg vreemd,
Mijn (nieuwe) voorman zegt het ook raar te vinden dat ik al die jaren niet om hoog ben gegaan.
Want hij ziet duidelijk wel dat ik veel meer doet dan wat ze van hogere hand zeggen.
Maar het probleem is ze kaarten het niet aan want dan gaat ook hun functie er aan.

Maar zal eens een paar voorbeelden geven want ik zo al doet als er weer een nieuwe binnen komt ..
Vaak wordt ik er dan met de nieuwe voorman op uitgestuurd om het traject helemaal na te lopen en zeggen hoe of wat .

Ook de admin kant wordt in het begin door mij helemaal voor gedaan ..
Ook omdat dit mede wordt opgedragen door hoger hand.
Maar wil ik voor die functie gaan dan is het weer dat ik niets kan..
2 weken later loop ik dus weer met een nieuweling alles te bespreken wat ze moeten doen ..

Net al zo als vandaag ... 5 man bij ons geen een die ken kaart lezen of willen het niet ... dus die twee voorlui geven mij dus de opdracht om het voortouw te nemen en dan gaan ze de hele dag het liefs nog in de auto zitten en lopen de kanten er van af ...
maar ik sta in tussen tijd wel mijn eigen werken en hun werk te doen.
Na het lezen van de reacties zal ik alvast aangeven dat mijn reactie op een aantal punten waarschijnlijk zal overeenkomen.

Ravw, jouw situatie is begrijpelijk en uit jouw bericht, die ik even heb gequote, lees ik een bepaalde frustratie. Dat is jammer, want het speelt blijkbaar al een stuk langer. Ik denk dat het belangrijk is voor jezelf om een aantal zaken goed op papier te zetten voor jezelf en eventueel voor een leidinggevende. Geeft je een houvast, omdat er nu veel door je hoofd speelt denk ik.

Voorbeelden:

- Wat wil ik bereiken?
- Wat is je ambitie?
- Maak een schema met daarin de tijd die je jezelf wilt geven om een doel te bereiken.
- Wat wordt er van mij verwacht?
- Waar ben ik goed in?
- Wat moet ik nog verbeteren?
- Komen mijn frustraties voort uit het feit dat ik werkzaamheden doe voor het management of meer uit het feit dat ik die baan wil die zij hebben?
- Wees zo open mogelijk en probeer een neutraal contactpersoon te vinden om dit te bespreken. Leidinggevende moet hier een belangrijke rol bij spelen ook.
- Ben ik bereid zelf investeringen te doen? Extra training/opleiding volgen e.d.

Waar het om gaat is dat jij je meer zichtbaar moet maken bij sleutelfiguren. Laat zien waar je voor staat en wat je graag wilt bereiken. Opper je ideeën en wees vooral constructief. Ga nooit klagen! Dit werkt alleen maar destructief en zal je uiteindelijk niks opleveren. Dit is moeilijk, maar je wordt er sterker door.

• ravw
bedankt voor de tips.

Het is inderdaad ook wel de frustratie ..
Want wel het werk moeten doen .. voor een meerdere.
maar als ik dan vraag als er functies open zijn dan gaan ze alles weer ontkennen dus kom ik niet verder.
ik heb ook al jaren het gevoel dat dit geen kwaliteit kwestie is maar meer een persoonlijke kwestie .

Ik ben een vrij open iemand en zeg te gauw waar het opstaat en handel hier ook vaak naar .
Waarbij ook vaak in theorie het voordeel aan mijn kant is.
maar ik krijg ze toch niet overtuigt van mijn kunnen.

Want als ik met punten aan komt die ik allemaal in mijn voordeel kan weerleggen dan is het vaak weer van, we hebben geen functie of ze gaan gewoon laconiek er mee om..
voorbeeld afgelopen functioneringsgesprek heb ik ook al aan gegeven dat ik een cursus wil doen voor mede werkendvoorman ..
meerdere malen herhaald
Krijg 3 maanden later een brief thuis over het functioneringsgesprek wat er besproken is.
En GEEN schrijven van dat ik die cursus wil gaan doen.
dus ik naar het kantoor en vragen waarom het er niet bij staat.
Komen ze er mee dat ik dat niet gezegd heb, en dat ik dan volgend jaar dan weer er over moet beginnen.
vervolgens zijn we wel even een paar jaar verder en steeds dit soort dingen ..

• Spotter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:47

Spotter

Lichtnicht

Klinkt alsof een switch van werkgever geen slecht idee zou zijn...

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:48

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Weggaan inderdaad.

Maar wat je beschrijft is wat ik bij heel veel ontevreden werknemers lees: Allerlei ongenoegen dat hier, thuis aan tafel, in de kroeg, noem het maar op, gespuid wordt, maar niet op de juiste plek. En blijkbaar gaat dit al jaren zo, maar onderneem je geen actie. Als je je baas meldt dat je opzegtermijn ingaat wegens een andere baan, dan zijn er vaak mogelijkheden zat, zeker als je zo goed bent als je zelf claimt, maar ja, da's dan meestal al te laat.

Doe niet wat de gemiddelde jan lul doet: Schreeuwen en blaten onder vrienden "en als de kans er is...", maar doe iets. Dat is namelijk iets wat de gemiddelde jan lul achterwege laat. Die kansen maak je namelijk zelf.

Bij mijn werkgever was afgelopen jaar de mededeling gegaan dat, wegens de crisis die bij ons zeker een behoorlijke impact heeft gehad, er geen salarisverhoging zou zijn en promotie in extreem bijzondere gevallen. Dat was een uitdaging, omdat ik toch een ontwikkeling zocht, en nu ben ik naar de VS gegaan binnen het bedrijf, met een promotie en dubbel salaris. Niet omdat ik m'n ongenoegen uitte bij de verkeerde mensen, maar omdat ik de juiste actie ondernam.

Aangezien slechts weinigen dit doen, ben je al een uitschieter als je daadwerkelijk wat touwtjes in handen neemt. Als men het idee krijgt dat je rondkijkt zou er al een schokje onder de leiding kunnen komen en kan er in ieder geval al meer waardering komen.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
ravw schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 16:42:
... dan is het vaak weer van, we hebben geen functie of ze gaan gewoon laconiek er mee om..
...Komen ze er mee dat ik dat niet gezegd heb, en dat ik dan volgend jaar dan weer er over moet beginnen....
...vervolgens zijn we wel even een paar jaar verder en steeds dit soort dingen ..
Ze houden je gewoon aan het lijntje. Net alsof je niet vaker gesprekken kan hebben over je prestaties en ontwikkelingsmogelijkheden. Ik denk dat een andere werkgever niet zo'n slecht idee is, maar ik realiseer me dat dit in deze tijd lastig kan zijn.

Overigens is het altijd belangrijk om je prestaties wat breder te laten zien dan alleen aan je supervisor. Niets is zo vervelend dan dat anderen de eer opstrijken van jouw werk. Zolang iedereen binnen een organisatie weet dat jij de drijvende kracht bent, krijg je in ieder geval de waardering die je verdient.

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:24
En niet iedereen in de hogere functie krijgt onder de streep meer centjes. Ik heb wel in de situatie gezeten dat de meewerkende voorman maandelijks minder centjes op zijn rekening kreeg bijgeschreven dan ik.

Waar veel meewerkende voormannen overigens last van hebben, is het feit dat een groot aantal vaak slecht opgeleide jongens zijn die wat omhoog zijn gekropen, een functie als meewerkend voorman hebben gekregen, en dit in hun trots iets teveel moeten benadrukken.

• ravw
Dat ik te weinig zou doen en niet laat merken hoe ik er over denkt dat is zeker nietzo ..
inmiddels als3 hoorzittingen en 1 rechtszaak achter de rug in mijn voordeel maar geen een die er wat mee doet want ze willen er niet op in gaan.

Zelf diverse opleidingen belooft (richting de ICT ) maar dat was in Mei dit jaar voor het laats maar ze kunnen geen geschikte opleiding vinden.
Zelf een opleiding beginnen gaat niet daar het ik de financiële niet voor omdat ik jaren gewoon stil heb gestaan in loon.
En nu is het al zo ver dat ik gewoon alles moet laten vallen wat mijn lief is ..
dus die kant is het op aan het gaan.

Zelf heb ik ook weer ten spraken gebracht dat ik bij de gesprekken aanwezig wil zijn omdat ik dan mijn richting die ik wil doen in de ICT dan kenbaar kan maken..
maar nee hoeft niet hun regelen het wel even ..

Zelf aankomen met een opleiding ... hahaha nee dat is te hooggegrepen zeggen ze dan ..
dus al met al de inzet en de wil is er zeker alleen het wordt niet gezien of op een bepaalde manier tegen gewerkt.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Eeens met Spotter en Hillie, als je 15 jaar bij dezelfde werkgever zit en je kunt er structureel je ei niet kwijt, dan wordt het hoog tijd om elders je heil te zoeken. Je hebt het nu over hoorzittingen en rechtzaken. Ongeacht toedracht kun je als het zover gekomen is constateren dat de verhoudingen ronduit verziekt zijn. Toon eigen intiatief en ga elders solliciteren :)

Oslik blyat! Oslik!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

ravw schreef op woensdag 30 december 2009 @ 16:44:
Dat ik te weinig zou doen en niet laat merken hoe ik er over denkt dat is zeker nietzo ..
inmiddels als3 hoorzittingen en 1 rechtszaak achter de rug in mijn voordeel maar geen een die er wat mee doet want ze willen er niet op in gaan.
Hoorzittingen en rechtszaken? Dan is er echt grondig iets mis, want dat zijn echt aanpakken die je alleen maar moet doen als er echt geen andere optie meer is. Je mag ze dan wel winnen, maar de verhoudingen zijn snel verziekt, en men zal geen vinger extra uitsteken dan noodzakelijk, en je echt het absolute minimum geven wat ze verplicht zijn. En daar kan ik begrip voor hebben, ik zou helemaal niet blij zijn met een medewerker die rechtszaken aanspant ipv de interne mogelijkheden te benutten.

Ik sluit me aan bij degenen die zeggen "weggaan of accepteren" :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

ravw schreef op woensdag 30 december 2009 @ 16:44:
Je kan wel rechtszaken winnen, maar als het zo ver is gekomen dan is dat ook het eindpunt in je carriere bij dat bedrijf en zul je het toch ergens anders moeten zoeken als je verder wilt.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• ravw
gambieter schreef op donderdag 31 december 2009 @ 03:50:
[...]

Hoorzittingen en rechtszaken? Dan is er echt grondig iets mis, want dat zijn echt aanpakken die je alleen maar moet doen als er echt geen andere optie meer is. Je mag ze dan wel winnen, maar de verhoudingen zijn snel verziekt, en men zal geen vinger extra uitsteken dan noodzakelijk, en je echt het absolute minimum geven wat ze verplicht zijn. En daar kan ik begrip voor hebben, ik zou helemaal niet blij zijn met een medewerker die rechtszaken aanspant ipv de interne mogelijkheden te benutten.

Ik sluit me aan bij degenen die zeggen "weggaan of accepteren" :)
Nee hun hebben rechtszaken tegen mij aan gespannen :)
dat is juist het vervelende ..
Ze hebben toen gedriegd per brief als je niet eens ben met de uitslag van de hoorzitting ( die in mijn voordeel lag maar omdat hun het hele gedoe verdraaid hadden , datum van afwijzing was eerder dan de hoorzitting zelf :) :) )
Kan je alleen nog terecht bij de rechter ...
Ik heb zelf toen nog geprobeerd een vakbond in te schakelen omdat ik geen zin had in al dat gezeik.
Maar nee die vonden ook dat ik het maar moest doen naar de rechter te stappen.
Partijen die mij aangaven om gewoon te doen wat het bedrijf mij aanraden ..

SP , Burgerraadsleden , vakbond., gemeente Sociale zaken ..
Dus het was niet alleen mijn kant ..

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

ravw schreef op donderdag 31 december 2009 @ 11:40:
Nee hun hebben rechtszaken tegen mij aan gespannen :)
Maakt voor het advies niets uit, als het gebeuren op dat niveau is aangeland is het weggaan of slikken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Ik zou al 10x wat anders gezocht hebben als ik in jou schoenen stond.

Een ex-collega van mij heeft de laatste 3 jaar ook problemen gehad met leidinggevenden cq de organisatie. Ze hebben hem er ook al een paar keer uit proberen te wippen vanwege niet goed functioneren, maar de organisatie kon dit niet bewijzen t.o.v. de vakbond omdat er nooit iets op papier is gezet tijdens functionerings gesprekken etc.

Hij zit er nog steeds maar als ik zie hoe moeilijk hij het heeft gehad om tegen de organisatie op te boksen dan had ik allang eieren voor mijn geld gekozen.

Er kunnen natuurlijk dingen meespelen die je doen besluiten om te blijven. In dat geval moet je een hele lange adem hebben of het gewoon slikken.

Bij mij staat plezier in mijn werk op 1. Heb ik geen plezier meer in mijn werk dan maak ik die, en anders ga ik ergens anders werken.
Een keer veranderen van baan kan heel gezond zijn voor je ervaringen etc.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 11:08

André

Analytics dude

Maar lijkt het je ook leuk om leidinggevende te zijn? Ik moet er niet aan denken eerlijk gezegd. Op mijn team staat dan ook een leidinggevende die minder inhoudelijke ervaring en kennis heeft dan mij. Maar dat is prima. Ik moet er niet aan denken om constant functionerings- en beoordelingsgesprekken te voeren, planningen uit te werken, en verantwoordelijk te zijn voor al dat soort geneuzel. Laat mij maar de inhoudelijk sterke speler in het team zijn.

Veel mensen zien leidinggeven als een logische volgende stap omdat het je status 'verhoogt'. Maar een goede teamleider moet over hele andere capaciteiten beschikken dan een inhoudelijk sterke medewerker. Qua status hoeft hij dus helemaal niet hoger te staan. Wel zal diegene vaak het eindbesluit moeten nemen, maar kan dit niet doen zonder een inhoudelijk iemand te raadplegen.

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Over het algemeen geldt: 1 x een rechtzaak tussen werkgever en werknemer en het is afgelopen met je carriere.
Dit zal uiteraard nooit hardop uitgesproken worden door de werkgever.
Ook als je erom vraagt zal de werkgever blijven ontkennen.

Het beste is om rustig aan om je heen te kijken naar andere bedrijven. Wellicht dat zij jouw ervaring en kennis wel meer weten te waarderen.

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Pagina: 1