Toon posts:

Ziggo draadloos

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb zojuist het ziggo alles in 1 pakket besteld van 20mbit. Ik heb nu nog een KPN Experia box. Nu is mijn vraag of ik die 2.5mbps ook via draadloos kan halen aangezien ziggo met kabel werkt en ik nu nog ADSL heb .Of moet ik me dan een andere router aanschaffen?
Zoja, waar moet ik op letten bij de aanschaf hier van? welk merk etc.

greetz

Nattiez

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2009 21:19 ]

• Mathieuh
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-01 10:26
http://www.smallnetbuilde...ion,com_chart/Itemid,189/

kies een router met een WAN -> LAN snelheid van boven de 20. ik zou persoonlijk voor een WAN->LAN van iets van 100 kijken omdat ziggo de snelheden (zeggen ze) zullen gaan verhogen en zo voorkom je dat je later weer een nieuwe router aan moet schaffen.
verder is hier genoeg over te vinden op google dus zelf eventjes zoeken zou ik zeggen. op de website die ik je geef staat ongelofelijk veel informatie..

de experiabox moet terug naar kpn want die heb je in bruikleen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wat rondgekeken en ik kwam hier op uit:
pricewatch: Linksys WRT320N Dual-Band Wireless-N Gigabit Router
pricewatch: Sitecom Broadband Router 300N X3 - WL-351
Zal het met één van deze twee lukken ?

Edit: ik heb 1 PC bedraad en mijn laptop en ps3 hebben draadloos internet dus hij moet beide aankunnen en ik kom er vaak niet echt uit in de beschrijving op die sites.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2009 22:54 ]

• Mathieuh
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-01 10:26
beiden zullen het doen maar ik zou voor de linksys kiezen. Linksys wordt meer beschouwd als een A-Merk en Sitecom wordt (op de GOT in ieder geval) meer beschouwd als een B-merk, dan wel de bovenkant van het B-merk segment. voor zover dat kan.

Zelf heb ik een dlink dir 825, misschien ook wat voor jou?

Verwijderd

Topicstarter
Dan ga ik toch voor de linksys aangezien die wat goedkoper is dan die van jou. Ik denk ook niet dat het veel uitmaakt aangezien het gewoon een simpel thuisnetwerk is.
Toch erg bedankt voor je hulp, ik zal hem vanavond laten bestellen door mijn moeder :P.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Zoek gewoon naar benchmarks van de routers die je overweegt, zijn vast genoeg te vinden.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Pagina: 1