[Win 7 via Bootcamp] Wachten op offciële drivers?

Pagina: 1
Acties:

• Morrey
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 18:04
Beste Tweakers (met een Mac ;)),

Ik heb recentelijk Windows 7 aangeschaft om op mijn Macbook pro te installeren. Ik ben alleen aan het twijfelen wanneer ik hem daadwerkelijk wil installeren. Al ruim twee maanden staat op de website van apple (http://support.apple.com/kb/HT3920) dat ze voor het einde van het jaar officiële drivers gaan uitbrengen ter ondersteuning van Windows 7, maar ik heb een sterk vermoeden, als ik rechtsboven op mijn scherm kijk, dat ze dit niet gaan halen.

Is het de moeite waard, naar jullie inzicht, om nog even geduld te hebben, of kan ik ook gerust de vele tutorials volgen om met de Vista drivers Windows 7 te installeren?

• ddefrenne
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-01 13:26
Ik draai sinds september de RC van Windows 7 op mijn MBP zonder problemen. Alles dat ik nodig heb werkt en ook bij games zijn er geen problemen. Ik vermoed dat de final release van Windows 7 ook wel deftig zal werken :).

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-02 10:57

r0b

Boot Camp 3.0 - die bij 10.6 zit - werkt voor mij prima met Windows 7 x86. x64 heeft nog wel wat voeten in de aarde (x64 laat geen unsigned drivers toe, waarbij bepaalde services (HFS+ support o.a.) niet werken)

• Morrey
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 18:04
Ik heb geïnstalleerd (Ultimate, 64bit), en so far werkt alles wel goed. Ik heb alleen issues met het geluid, dat niet erg hard kan. Maar hier heb ik al het een en ander over gelezen. Maar ik ga er vanuit dat we die drivers toch op korte termijn kunnen verwachten, zodat deze kleine bugs eruit worden gehaald.

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:24
Ik zit metzelfde dilemma. Ik heb nu Vista via bootcamp runnen op mijn MBP en pas sinds de update van bootcamp heb ik geen probleem met geluid (wel nog steeds met microfoon). Ik wacht dus op de nieuwe update voordat ik Win7 erop ga knallen.

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor