OPGELOST !!!
Kijk onderaan voor oplossing!!
Probleem:
Ik heb een laptop (Windows 7 Ultimate 64-bit), en een vaste pc (Windows XP Professional 32-bit).
We hebben een netwerk, zitten allebei in dezelfde WORKGROUP en kunnen elkaar zien.
Tot dusver geen problemen.
Met de XP pc kan ik in de gedeelde mappen van 7-laptop bladeren en openen...
Maar met de 7-laptop kan ik NIET in de gedeelde mappen van de XP pc. Ik kan ze WEL zien.
Ik heb ook naar de machtigingen gekeken, en 'Iedereen' staat erbij.. dus ik snap niet wat het probleem is?!
Dit bericht krijg ik als ik een gedeelde XP map wil openen:

Toen ik nog Vista op mijn laptop draaide, had ik net hetzelfde probleem. Ik heb al heeel veel, echt heel veel topics gelezen hierover, maar vind geen oplossing.
Kan iemand mij helpen om dit probleem voor eens en voor altijd op te lossen?!
Laat iets weten!
Kijk onderaan voor oplossing!!
Probleem:
Ik heb een laptop (Windows 7 Ultimate 64-bit), en een vaste pc (Windows XP Professional 32-bit).
We hebben een netwerk, zitten allebei in dezelfde WORKGROUP en kunnen elkaar zien.
Tot dusver geen problemen.
Met de XP pc kan ik in de gedeelde mappen van 7-laptop bladeren en openen...
Maar met de 7-laptop kan ik NIET in de gedeelde mappen van de XP pc. Ik kan ze WEL zien.
Ik heb ook naar de machtigingen gekeken, en 'Iedereen' staat erbij.. dus ik snap niet wat het probleem is?!
Dit bericht krijg ik als ik een gedeelde XP map wil openen:

Toen ik nog Vista op mijn laptop draaide, had ik net hetzelfde probleem. Ik heb al heeel veel, echt heel veel topics gelezen hierover, maar vind geen oplossing.
Kan iemand mij helpen om dit probleem voor eens en voor altijd op te lossen?!
Laat iets weten!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2010 15:59 ]