Tijdens mijn afgelopen vakantie heb ik een paar mooie panoramafoto's geschoten en wat zou er nu mooier zijn dan deze door te laten lopen over mijn twee beeldschermen. Maar ik vind geen optie in windows 7 die gewoon een plaatje laat doorlopen over de twee schermen. Mijn tweede scherm staat overigens gewoon ingesteld als extended desktop. In windows xp lukte dit wel gewoon. Iemand een idee?
Verwijderd
kijk op "Configuratiescherm - Vormgeving en persoonlijke instellingen - Beeldscherm - Schermresolutie"

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2009 17:36 ]
Verwijderd
En anders Ultramon of DisplayFusion gebruiken.
Zijn beide sowieso handige programma's als je meer dan 1 beeldscherm gebruikt.
Zijn beide sowieso handige programma's als je meer dan 1 beeldscherm gebruikt.
Zoals ik boven schreef, staat 'ie al gewoon op extended desktop. Het gaat om het achtergrondplaatje dat niet over twee schermen wil doorlopen.Verwijderd schreef op maandag 28 december 2009 @ 17:33:
kijk op "Configuratiescherm - Vormgeving en persoonlijke instellingen - Beeldscherm - Schermresolutie"
[afbeelding]
Maargoed, jammer dat die functionaliteit d'r niet meer inzit.
Ik weet wel dat je in XP de weergave van een achtergrond over meerdere monitoren altijd op 'naast elkaar' moet zetten. Ik weet niet of dit in Win 7 ook kan maar anders was het in XP ook nooit mogelijk.
🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...