Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Opzoek naar een goedkope webhost

Pagina: 1
Acties:

• evanraalte
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-11 18:29
Goedemiddag,

Ik volg een php cursus op dit moment, tot nu toe regelde ik alles via een virtuele server. Maar ik wil nu toch wel wat moeilijkere stappen gaan ondernemen en zit te denken aan een webhost. Die gratis hosts ben ik al helemaal zat en dan vooral de slechte support en banner problemen. Ik heb vele gratis host site afgezocht en het enige wat het opleverde is spam en irritante meldingen.
Dus nu ben ik overstag gegaan en wil graag een host huren/kopen. Natuurlijk wel met een NL domein en niet al te duur. Ik zat zo te denken aan 20-25 euro per jaar incl BTW en domein. Op de meeste hosting sites staan allemaal berichten van hoe goed ze hun werk nou niet doen. Ik geloof niet alles wat ze zeggen en dat maakt het alleen maar moeilijker om een keuze te maken.

Daarom vraag ik hier nu om advies, een snelle data limiet loze (in iedergeval hoger dan 10gb en daarna geen oplopende kosten maar gewoon geen datalevering meer)
-Maximaal 25 euro per jaar met domein naam erbij.
- Minimaal 500 mb webruimte
-goede service
-betaling met ideal en makkelijk op te zeggen
-Natuurlijk ondersteunig voor PHP en MySQl maar dat lijkt me wel logisch

Ik ben op dit moment aan het twijfelen over Gethost, heeft iemand ervaringen met dit bedrijf?
(ze mailen iig wel heel snel terug) :)

EDIT: sorry ik had 25 per maand opgeschreven, dit moest natuurlijk per jaar zijn

[ Voor 3% gewijzigd door evanraalte op 28-12-2009 17:10 ]

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:42

lasharor

7 december 2004

webruimtehosting.nl zit ik nu zelf bij.

Je kan ook versio.nl proberen, die zijn nog goedkoper maar service is niet heel erg goed. (In mijn geval waren ze gewoon heeeeeeeeeeel erg slecht)

Verwijderd

Versio heeft pakketjes vanaf 50 cent per maand geloof ik. Kun je meerdere domeinen op hosten ook nog.
Heb er zelf geen ervaring mee,maar lijkt een goede, btrouwbare provider te zijn.

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:45
One heb ik goede ervaringen mee en ze kosten geen drol
http://www.one.com/init.do?locale=nl_NL

• antonboonstra
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-11 09:28

antonboonstra

8815Wp | WP | Tesla | Zero

evanraalte schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:20:
Ik zat zo te denken aan 20-25 euro per maand incl BTW en domein.
-Maximaal 25 euro per jaar met domein naam erbij.
Is het nu 25 euro per maand of per jaar?

📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Je zult in reactie op zo'n vraag net zo veel adviezen krijgen als er reageerders zijn, denk ik. Iedereen zal z'n eigen host aanbevelen. Je kunt dit zelf uitzoeken via sites als webhosters.nl en ispgids.com.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04:22
Strato zou ik voor gaan dat is 1 van de grootste van Europa. _/-\o_

Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik zit al jaren bij www.pcextreme.nl (zoals wel meer tweakers). Zit ook gewoon in Nederland.

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-11 14:11
http://www.hosting-vergelijk.nl/
Hier al eens gekeken? Kun je op eigen voorwaarden / eisen zoeken.

Maar ik vraag me af: wat is het verband tussen je php cursus en webhosting ruimte. Als je "gewoon wat wil testen" of wat wil rommelen met eigen php-scripts dan kun je toch vrij makkelijk XAMPP of iets dergelijks draaien? Dat is Apache, PHP en MySQL (en PHPMyAdmin)

Kun je van alles testen en draaien op je eigen machine. Ik doe het ook, voordat ik het op mijn eigen site zet (bij bhosted.nl)

There is no place like 127.0.0.1

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Ik raad versio aan, ben erg zelf een klant van en erg tevreden. Support binnen 24 uur, directadmin, cronjobs alles wat ik gebruik.

one.com raad ik ten strengste af, een vriend van mij heeft dit maar hij wilt daar weg. Bij one.com staat ondere andere safe_mode in php aan wat erg vervelend werkt. Ook heb je maar één database en zelf gemaakt controle paneel. Wat in mijn ogen ten kosten gaat van de functionaliteit.

Mocht je nog vragen hebben over versio dan mag je mij best een DM sturen. ( En als je mijn affliate link wilt gebruiken is dat helemaal mooi ;) )

Als je wilt kijken naar een site die daar bij versio draait kan je op mijn homepage knopje drukken. En voor als je geïntresseerd ze gebruiken een QuadCore Intel Xeon CPU X3330 2.66GHz met 4GB ram voor hun servers.

Denk nu niet dat is een marketing manetje ben, ik probeer gewoon zoveel mogelijk achtergrond informatie te geven :P

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:57
Zit zelf bij Antagonist, heb al die tijd dat ik er al zit nog nooit downtime gehad!
  • Binnen aantal minuten alles geregeld als je via iDeal betaalt!
  • 24 euro p/j hosting en domein!
  • Goede/snelle service!
  • 3000MB webruimte
  • 60GB dataverkeer

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
http://www.beneluxgaming.com/

30 euro p/j incl. domein en hosting! Erg goede service.

• bestaudio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-08-2024

bestaudio

Gnoeeeeeee

kijk voor de grap is bij www.1eurohosting.nl

Slowly getting there, euh wait whut? Slowly?

• evanraalte
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-11 18:29
Antagonist komt toch wel het meest in de buurt van wat ik zoek, maar ik zal de andere hosting pakketen ook eens bekijken, bedankt!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-11 16:40

page404

Website says no

Antagonist is super tot nu toe, ook eenvoudig te configureren. ik kom van Pcextreme, en ik vind het een stap vooruit (en goedkoper).

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

• har0
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-02-2022
Gebruik momenteel Versio en Antagonist, over beiden goed te spreken :)

• r.e.s
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-11 22:21
Ik ben sinds kort een tevreden gebruiker van sohosted (www.sohosted.nl ). Dit is over het algemeen wel een wat duurdere aanbieder maar ik ben erg tevreden met de service en de snelle response tijd bij problemen. Overigens als je googled zijn er ook meerdere sites te vinden waar domein/hosting aanbieders vergeleken kunnen worden. :)

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
@evanraalte, zou je wanneer je hosting hebt aangeschaft willen laten weten waar en waarom?

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-11 11:32

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

ik heb maar 1 ding te zeggen.... overboeking to the max ;)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Pagina: 1