Ubuntu dualscreen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Ubuntu 9.10 geinstalleerd, op een systeem met twee schermen. Ik heb een ATI Radeon 3600, en na de installatie wordt het stuurprogramma van ATI automatisch door Ubuntu gedownload. De twee schermen werken. Mijn vraag is nu, als ik een venster (bijvoorbeeld Firefox) naar het ene scherm sleep, en het afsluit, wil ik ook graag dat Firefox de volgende keer zich in dat scherm opent. Dat gebeurt niet, en ik moet het venster steeds handmatig verslepen, wat nogal onhandig is..

Weet iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:47

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Waar is je cursor op het moment van het openen van FireFox? Ik weet nou niet meer of het alleen bij Windows was, of ook bij Linux, maar waar je cursor is wordt het venster geopend. En anders in Compiz settings instellen dat bepaalde apps, zoals firefox, altijd op monitor 1 wordt geopend, ipv monitor 0?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hero Of Time schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:14:
Waar is je cursor op het moment van het openen van FireFox? Ik weet nou niet meer of het alleen bij Windows was, of ook bij Linux, maar waar je cursor is wordt het venster geopend. En anders in Compiz settings instellen dat bepaalde apps, zoals firefox, altijd op monitor 1 wordt geopend, ipv monitor 0?
Hoe kan je dat met Compiz(Config) instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:47

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Bij Window Rules. Je moet misschien ipv de standaard, eenvoudige settings manager de uitgebreideren ccsm (compizconfig-settings-manager) installeren. Ik dacht iig dat er een setting voor was.

Commandline FTW | Tweakt met mate