Toon posts:

muziek van ipod op de pc zetten

Pagina: 1
Acties:
  • 542 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik wil graag mijn muziek die op mijn ipod touch staat terugzetten naar de computer. itunes ondersteunt dit niet, dus moet ik dit met een ander programma doen. Een voorwaarde is wel dat de beoordeling die ik de nummers heb gegeven, moet worden bewaard. ik heb al verschillende programmas gebruikt, maar de meeste slaan de beoordeling niet op, en andere die het wel doen, kunnen niet op windows 7. Hopelijk weet iemand hier welke programma's (liefst freeware natuurlijk) aan beide voorwaarden voldoen.

mvg, Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:51

World Citizen

FreeReef.nl

ff kort... moet werken...

volgens mij "Iphone Browser"

maar volgens mij moet je Iphone dan eerst... gejailbreakd zijn.

Als ik jouw was zou ik de boel opnieuw downloaden... dat heb ik ooit ook maar gedaan..

owww en ff zoeken werkt vaak ook...
http://www.google.nl/sear...py+music+from+iphone+to+p

[ Voor 27% gewijzigd door World Citizen op 28-12-2009 16:36 ]

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Decon Frost schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:10:
ff kort... moet werken...

volgens mij "Iphone Browser"

maar volgens mij moet je Iphone dan eerst... gejailbreakd zijn.

Als ik jouw was zou ik de boel opnieuw downloaden... dat heb ik ooit ook maar gedaan..

owww en ff zoeken werkt vaak ook...
http://www.google.nl/sear...py+music+from+iphone+to+p
me ipod touch is niet gejailbreaked, en dat ga ik ook niet doen, want er is nog geen fatsoenlijke jailbreak voor de 3g touch. zoeken werkt ook ja, en dat heb ik ook genoeg gedaan. en nee, ik ga niet 2000 nummers op nieuw downloaden en beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

al gekeken naar EphPod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:51

World Citizen

FreeReef.nl

Verwijderd schreef op maandag 28 december 2009 @ 17:54:
[...]

me ipod touch is niet gejailbreaked, en dat ga ik ook niet doen, want er is nog geen fatsoenlijke jailbreak voor de 3g touch. zoeken werkt ook ja, en dat heb ik ook genoeg gedaan. en nee, ik ga niet 2000 nummers op nieuw downloaden en beoordelen.
nou snap ik het ff niet.... wat is een Ipod 3G Touch?
En wat heb je precies gevonden op het internet... ? Als ik namelijk wat links via Google lees... dan word het voor mij vrij snel duidelijk dat hier niet echt een makkelijk manier voor is... zeker niet zonder dat je toestel gejailbreaked is... (vantevoren)

Dus wat snap je niet , als je gaat zoeken op het internet. ?

En het is echt niet lullig bedoeld.. .maar opnieuw downloaden is toch echt de beste manier...

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:06:
ik heb al verschillende programmas gebruikt
Het zou helpen als je aangeeft welke programma's je al geprobeerd hebt. Je bent nu veel te vaag.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:51
Je bent er al vaak op gewezen, dat we meer inzet van je verwachten op GoT. Het antwoord staat letterlijk in de 3i FAQ. Ook dit topic gaat weer op slot.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.