Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Weleens je toetsenbord uitgeklopt?

Pagina: 1
Acties:
  • 672 views

Verwijderd

Topicstarter
Weleens je toetsenbord uitgeklopt? Er komt echt allerlei smerigheid uit en ik zal het niet opnoemen....
Het zou dus superhandig zijn als je je toetsenbord een keer in de vaatwasser kan stoppen. Het Waterproof Keyboard van Seal Shield belooft dat het kan! Zie filmpje! Voor mij wel een optie, denk ik...

• PaulBloem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:35
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2009 @ 15:46:
Weleens je toetsenbord uitgeklopt? Er komt echt allerlei smerigheid uit en ik zal het niet opnoemen....
Het zou dus superhandig zijn als je je toetsenbord een keer in de vaatwasser kan stoppen. Het Waterproof Keyboard van Seal Shield belooft dat het kan! Zie filmpje! Voor mij wel een optie, denk ik...
error bij filmpje

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

je kan ook je toetsenbord even openschroeven en dan alleen de "toetsen" in de afwas machine stoppen.. doe ik al jaren.. Werkt ook prima.

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb een Logitech G15 en eens in de zoveel tijd gaan alle toetsen eraf. Gooi ik ze in een bak met water en sop. Even spoelen en droogmaken.
Dan het toetsenbord zelf even met een vochtige doek behandelen, en klaar is Kees :)
Alleen die stangetjes onder de spatiebalk is soms ff wat gekloot.

Vooral als je snel zweterige handen hebt, blijft er een vieze drap op de toetsen zitten.
Onder de toetsen is ook wel smerig, maar ik eet nooit boven m'n toetsenbord.

Zitten wat pluizen en haren onder. Op openbare pc's (school) is het soms echt om te kokhalzen. Eehwl!

Verwijderd

Topicstarter
Het filmpje doet het nu wel! Zie http://www.youtube.com/watch?v=A6wovcOUScg

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Helemaal eens met Kees_B. Er zijn ook mensen die vinden dat 1x in de zoveel tijd een nieuw tobo kopen helpt, maar on the budget werken is natuurlijk altijd beter :P

Op scholen is het inderdaad bijna altijd een grote bende.

Verwijderd

Topicstarter
Maar wat dacht je van kantoren met flexibele werkplekken, de horeca, bibliotheken? Zo'n toetsenbord moet toch elke week gewassen worden? En dan is een nieuwe kopen wel wat duur.... :|

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:22

samo

yo/wassup

Ik heb eens een hele afdeling alle toetsenborden uitgekopt. Bij een callcentre/helpdesk. Waar mensen (stiekum) eten aan hun bureau. Dat was ranzig! En allemaal flexplekken. Ik was blij dat ik een vast bureau had.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-11 22:14
Op het werk zit er inderdaad wel heel wat zooi in mijn keyboard, maar thuis vlieg ik er eens in de week met de stofzuiger overheen en een doekje. Ik ga hem niet uit mekaar halen, tenzij hij echt heeel smerig is (zoals die op het werk best eens een keer uit mekaar mag). :p

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Verwijderd

Topicstarter
Het zijn GORE dingen, daar is iedereen het wel over eens? Weleens iets anders gevonden dan stof, haar en kruimels?

Verwijderd

Handig ding, maar als je hem eenmaal wast in de vaatwasser moet die ook nog goed drogen.. ;)

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik doe het zelf altijd preventief 1 keer in de 2 maanden :X Maar dat komt mede doordat ik van mijzelf nogal behaard ben en al die kleine armhaartjes lekker tussen de toetsen gaan nestelen :X

Toevallig vandaag nog mijn toetsenbordje uit elkaar geschroefd :X Wat komt daar echt elke keer een meuk vanaf niet te zuinig :r

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:52

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Weeral consumentenbond-filmpje spam...? Dicht.

[ Voor 75% gewijzigd door dion_b op 28-12-2009 20:07 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.