Ik vraag me af waarom er geen keuze is om cd/dvd writer bluray speler combo te kiezen in de laptops (inspiron/studio) die dell aanbiedt, tenzij je naar de duurdere versies van de xps gaat. Ik zou graag een nieuwe laptop willen kopen, maar ik wil wel dat er een bluray speler in zit zodat ik hem eventueel later zou kunnen aansluiten op mijn hd televisie.
Ik vind de prijs van een bluray speler eigenlijk ook best nog duur als je weet dat het al 2 jaar op de markt is.. kan ik aannemen dat in de loop van 2010 de prijzen serieus gaan verlaagd worden en een bluray speler de standaard optie gaat worden bij (dell) laptops? Ik las ergens dat de verwachting is dat de prijs richting 50 euro gaat gaan..
Alvast bedankt voor alle info!
Ik vind de prijs van een bluray speler eigenlijk ook best nog duur als je weet dat het al 2 jaar op de markt is.. kan ik aannemen dat in de loop van 2010 de prijzen serieus gaan verlaagd worden en een bluray speler de standaard optie gaat worden bij (dell) laptops? Ik las ergens dat de verwachting is dat de prijs richting 50 euro gaat gaan..
Alvast bedankt voor alle info!