Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Afgelopen Zondag sta zit ik in het cafe en ik doe mijn sleutels in mijn kontzak waar ook mijn mobiel in zit, een Sony Ericsson 810i walkman phone. Ik kom thuis, beeldscherm aan gort. Dus ik heb met SPOED een nieuwe nodig.
Nou zit ik al de hele ochtend Reviews en details te lezen en mijn oog is gevallen op een aantal toestellen.
Ik heb een aantal specifieke eisen omrent het gebruik van de telefoon, ik weet uit ervaring dat het ene wel goed werkt en het andere minder zeg maar :P Met name Bluetooth verbindingen zijn voor mij het belangrijkste, en hier vind ik namelijk bar weinig over terug in de reviews e.d.

Het geval is, ik heb een Sony Xplod Autoradio met bluetooth 2.0 En ik kan daarmee Via bluetooth handsfree bellen en muziek streamen. Nou wil met mijn oude telefoon 810i wel bellen maar niet streamen/delen van muziek, terwijl het wel een Sony is :?

Mijn vraag is eigenlijk of deze telefoons wel goed omgaan met bluetooth en gekoppelde apparaten of heeft iemand een betere suggestie?
Dit zijn de redenen die belangrijk voor mij zijn om voor deze telefoons te kiezen....
Algemeen.
-Bluetooth
-WIFI N or G Voor bestanden delen met netwerk.
-Verder alle huidige tel. verbindingen.
-Touchscreen
-GPS (voor op de vrachtwaggel)
-tot €300,-
-Camera niet belangrijk vanaf 3MP.

pricewatch: Samsung S8000 Jet Zwart
Mooi scherm maar schijnt slecht te browsen
pricewatch: Nokia 5800 XpressMusic Blauw
Werkt dit wel met mijn Car stereo?
pricewatch: LG KC910i Renoir Zwart
3de keus.

Overigens verder heb ik mijn keus ook puur laten vallen op desing van de telefoons, ik heb mijn ogen echter wel gezet op de Samsung maar als ik het topic zo lees en andere sites gaan ze nog wel redelijk snel kapot problemen met Java e.d. En ik ben af en toe een beetje onbeholpen(Let op, vrachtwagenchauffeur) :P en dat lijkt me een telefoon die ik zo sloop. Is dit zo?
Van de Ericsson weet ik dat het solide telefoons zijn en tegen een stootje ofwel mij kunnen, maar zou deze werken ism. mijn Sony Xplod carstereo?
De Renoir lijkt gewoon alles op te zitten en het desing bevalt me wel......

Kortom is de s8000 Jet een goede keus, of kan ik voor mijn gebruik beter voor de wat solidere x5800 gaan? (OS schijnt ook wat stabieler te lopen)

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'