Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn latop opstart dan moet ik inloggen in mijn gebruikersaccount, dit doe ik en
dan komt er te staan 'haalt instellingen van de gebruiker op'. Vervolgens gebeurt er niets
en blijft dit scherm er staan. Muis ed werken gewoon wel.
Kan iemand mij helpen dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke XP versie? Al geprobeerd in te loggen met een andere gebruiker?

Wss is dit een profielfout, aangezien je wel langs het inloggedeelte komt. Ik zou eens proberen in te loggen als Administrator (als je XP Prof hebt binnen 'normale modus', in XP Home kun je dat doen in 'Veilige modus') en een nieuw profiel aan te maken. Wellicht dat je dan wel kunt inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik pc aanzet kom ik direct op inlog scherm, ik kan alleen maar met deze gebruiker inloggen.
Hoe kan ik windows in veilige modus opstarten?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2009 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:51
Welkom op GoT! Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om je probleem op te lossen? Het is hier op Gathering of Tweakers namelijk wel de bedoeling dat je zelf wat moeite doet om je probleem op te lossen. Misschien kun je ook nog even de regeltjes doornemen, daarin staat namelijk ook vermeld waaraan je startpost moet voldoen....dit is dan even voor een volgende keer. Voor nu zou ik zeggen...lees ff verder :+

Als je de pc aanzet kun je d.m.v. de F8 toets een keuzescherm tevoorschijn toveren waarmee je (voordat Windows gestart is) kunt kiezen voor starten in 'veilige modus'.

[ Voor 20% gewijzigd door TheVMaster op 28-12-2009 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al gezocht op internet en kwam er niet uit. Heb geen verstand van computers dus vandaar
dat ik mij richt op dit forum.