Hobby elektronica in de buurt kopen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211264

Topicstarter
Ik ben op zoek naar wat koolstofweerstandjes en ledjes voor wat 'hobby' reparaties. Uiteraard zijn die te vinden bij Conrad maar heb alleen deze week nog vrij en het leveren van dit spul neemt natuurlijk weer een aantal dagen in beslag. Bovendien vind ik 8 euro verzendkosten bij een bestelling van een paar cent een beetje veel.

Dus mijn vraag is. kan ik hier in de buurt (omgeving leiden) ergens een winkel vinden die dit soort spul verkoopt? Of is er een landelijke winkelketen waar je hiermee terecht kan? Alvast bedankt voor de tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Je kan hier eens kijken, dat is een goed overzicht van winkels dichtbij:
http://www.circuitsonline.net/shops/

Mijn favoriet is www.dickbest.nl, deze verstuurd op rekening dus als je voor 3-4 uur besteld is het meestal de volgende dag in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-05 06:36

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Net ook even op die site gekeken en hij heeft ff vakantie. Verder wel een goeie verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kemphaas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-05 15:28
In de buurt valt vaak niet mee. In Eindhoven (en andere grote steden) kun je wel basisdingen krijgen, maar in een gewoon dorp meestal niet.

Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-05 15:39

SeatRider

Hips don't lie

Stuut en Bruin in Den Haag te ver weg?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
bedankt voor de snelle reacties. Die lijst is inderdaad erg handig. Er is hier een winkel om de hoek (katwijk) maar uit hun site kan ik niet opmaken of ze ook echt losse onderdeeltjes verkopen.

De winkels in den haag en delft zijn gesloten vandaag dus ik ga maar eens even hier in de buurt rondkijken. Anders toch maar bestellen op het net.

Als ik iets in me hoof heb wil ik het altijd direct gaan doen en niet dagen op track en trace zitten en dan nog die postbode missen. Zal wel aan mij liggen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDommel
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-05 06:37
Voor elektronica onderdelen kan je het proberen bij Kok onderdelen..
Echter geen idee of de winkel deze dagen open is.

[ Voor 3% gewijzigd door McDommel op 28-12-2009 12:55 . Reden: foutje in bericht aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:43
McDommel schreef op maandag 28 december 2009 @ 12:54:
Voor elektronica onderdelen kan je het Kok onderdelen..
Echter geen idee of de winkel deze dagen open is.
Het gerucht schijnt dat die failliet is, zoiets zag ik op circuitsonline.

Ik weet het niet echt zeker, ken die zaak verder ook niet, maar ik zag die naam voorbij komen.

[ Voor 12% gewijzigd door ThinkPad op 28-12-2009 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDommel
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-05 06:37
Volgens de gegevens van de KvK staat er (nog?) niks over een mogelijke faillissement genoteerd.
Ben geen vaste bezoeker van die winkel en kom er ook niet zo vaak in de buurt dus heb geen idee hoe het er daar voor staat.

Een ander adres voor electronica onderdelen is v.d. Klauw.
Misschien heeft die de bewuste onderdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
net even een kijkje wezen nemen en ik kan bevestigen dat kok onderdelen inderdaad failliet is. hoewel dit niet op de deur staat is dit door meerdere eigenaren van andere elektronicazaken in leiden bevestigd.

Heb verder helaas niets kunnen vinden. Wel heel veel winkels met stopcontacten en de andere standaard reut. Maar geen speciaalzaken kunnen vinden. Dat wordt dan toch maar bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Kok is al weken dood\dicht\gesloten.

Of ze failliet zijn of niet, je kunt er al een hele tijd niets kopen.
Zie ook de GoT kroeg hier.

Ik heb elektra-inbouwmaterialen over? Kopen? Zie: hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-05 14:22
Ik zou als ik jou was eens kijken op http://elektronica-onderdelen.nl/. Ze hebben standaard dingetjes voor weinig. Veel specifiekere dingen kun je er helaas niet vinden. Verzendkosten is ook niet veel, soms komt het voor 88c met een bubbelenvelop ;)

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• Part
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 18:41

Part

Helemaal niets.....

Al eerder genoemd: http://www.dickbest.nl/
Lage verzendkosten vanaf 44 cent (indien het envelop past)
Levertijd is heel variabel, soms is het erg druk wat hij dan ook op zijn site late weten in zeer persoonlijke berichten. ;)

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-05 12:26

Pathogen

Shoop Da Whoop

Pagina: 1