Verwijderd

Topicstarter
Tijdens mijn zoektocht naar een LED tv kwam ik deze tegen. Well full LED backlight, maar weet iemand of deze local dimming heeft?

zijn voorganger 700E had het namelijk niet... deze wel?

Verwijderd

Topicstarter
intussen mail naar Sharp de deur uit gedaan :)

Verwijderd

Topicstarter
net ook al bij mediamarkt geweest maar daar is hij nog niet te verkrijgen...

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:54

FeaR

In GoT we trust

Djpj1111,

Als je iets toe wilt voegen aan je topic gebruik dan de Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/edit.gif-knop om te editten.

GoT is namelijk een forum en geen blog :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Topicstarter
Uhm ja maar ben bang dat dit topic in de donkere hoek verdwijnt en dus nooit een antwoord zal krijgen :P

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:54

FeaR

In GoT we trust

Zodra je echt nieuws hebt kan je toch gewoon het topic weer om hoog kicken. Want de reden waarom je dat nu doet zal wellicht averechts werken.

En je mag na 24 uur een topic gewoon kicken om deze weer onder de aandacht te brengen, maar dus wel pas na 24 uur: Het algemeen beleid

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry maar terwijl we op vakantie waren zijn alle tv's gestolen en nou zitten we dus zonder. Vandaar dat ik even snel antwoord wou hebben.

Volgens deze site heeft hij geen local dimming helaas, maar heb nog steeds geen antwoord van Sharp. :(

Verwijderd

het zijn de feestdagen, dus ik denk ook niet dat je voor 4 januari een antwoord krijgt

Verwijderd

Topicstarter
Op die site staat een review van de 40 inch, dus de 32 inch zal het ook wel niet hebben.

Dan maar weer wachten tot een tv die wel full array heeft en local dimming (die zijn er al wel maar echt aan de dure kant).

Led lampjes kosten bijna niks, dus dan zal het wel te maken hebben met marketing of heel misschien de local dimming technologie die de prijs zo omhoog schroeft :/

@worran: Niet dat je normaal wel een snel antwoord verwacht van een grote fabrikant :P
Pagina: 1