Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
ná 2010 is pas in 2011...maar voordat de eerste helft van 2009 er opzit, gaat het gerucht al dat Nvidia’s GT300-videokaarten pas na 2010 op de markt komen
Canon 400D, Sigma 17-70 2.8-4.5, Canon 50 1.8
Moet dat niet zijnIn 2009 liet ATI voor het eerst echt zijn tanden zijn
zijn tanden zien
Klopt. 32nm wordt overgeslagen voor GPU'sStefanvanGelder schreef op maandag 28 december 2009 @ 09:49:
In het slotstuk van het artikel staat
[...]
Dat moet volgens mij 28nm zijn
Kan toch prima? Zo zat het namelijk ook in elkaar.
You sir, are right.
Er staat een mogelijkheid genoemd, geen feit. Ik weet persoonlijk niet of ATI zijn nieuwe gpu's bij TSMC gaat laten produceren of misschien wel in dresden, bij GF. En dat wordt voor zover ik weet 32nm.StefanvanGelder schreef op maandag 28 december 2009 @ 09:49:
In het slotstuk van het artikel staat
[...]
Dat moet volgens mij 28nm zijn
Ter verduidelijking, cpu's slaan half nodes over, gpu's over het algemeen niet. Natuurlijk kan 32nm nu overgeslagen worden, maar ik moet het nog zien gebeuren.
Spelfouten fixed
[ Voor 29% gewijzigd door Marc Rademaker op 28-12-2009 15:12 ]
Ik vind het jammer dat er niets in het artikel staat over de nep fermi kaart die nVidia liet zien. Dat was imho toch wel groot nieuws.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Dan mag ook de rebrandsessie van GT2xx naar GTx3xx er ook wel bij, die vind ik ook nog nergens terug.
Verwijderd
Eigenlijk zou een mooie graph van rebrands niet gek staan, van links naar rechts de tijd, van boven naar onder de kaarten. Wie heeft zin?
En als we bezig zijn: moderator, de topic title bevat een tikfout; jaaroverzicht is één woord.
En als we bezig zijn: moderator, de topic title bevat een tikfout; jaaroverzicht is één woord.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2009 15:30 ]
Pagina: 1