Toon posts:

Logitech optical gezeik...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iemand hier ook problemen met de Logitec Optical Wheel-mouse? Zowel onder USB als PS2 pauseert dat kreng een halve seconde (soms zelfs langer!) voordat ie eindelijk reageert.
:(

Volgens mij had ik dit probleem niet toen ik hem pas geinstalleerd had... word dit een typisch geval van systeem opnieuw installeren?

Ik draai win98se.

• gjkamstra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:12
Ik heb dit zelfde geintje wel eens gehad met een Pilot mouse Plus (met balletje!!!!). Windows opnieuw installeren....

veel plezier

Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 17:08

Kolky

subtitle not available

Wat gebruik je voor ondergrond?

Als de sensor in de muis niks registreerd, gaat het lampje minder hard branden. Als de sensor dan weer wat 'ziet' dan springt na +/- het lampje weer aan, waarna de muis weer reageert.

Het lijkt erop dat bij jou het lampje uitgaat, doordat de sensor niks registreert. Probeer eens een andere ondergrond.

Verwijderd

Topicstarter
Ik vreesde al het ergste... het is in ieder geval niet mijn ondergrond - soms duurt het zelfs 2 seconden voordat de pointer reageerd.. :(
het lijkt dat hoe langer ik niet beweeg met mijn muis hoe langer ik moet wachten tot ie reageerd...

Verwijderd

tis toch de bedoeling met zo'n optisch ding dat ie het overal op doet ? of heb ik dat verkeerd begrepen?

• cyrax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-07 21:55
Ik heb hetzelfde probleem, het lijkt wel of dat ding na een paar seconden in een soort stroombesparende mode gaat.

Ik heb Logitech hier een keer over gemaild maar kreeg toen een lulantwoord terug

In de drivers staat niet ergens een optie waar je dit uit kan zetten? Of helpt een andere ondergrond? (is nu glad en licht)

Verwijderd

Ik heb hiervoor 2 mogelijke oplossingen (ze werken bij mij in ieder geval)

1: Zet de PC een paar seconden in suspend. Nadat ie 'wakker' wordt, zal ie de muis opnieuw detecteren en installeren. Dit doet ie maar 1 keer en dan is het probleem weg.

2: Effe 'hot' van USB poort wisselen. Eventueel eerst even het USB device uit de registry gooien (HKLM->ENUM->USB-> en dan even de VID_???? key weghalen waar de description 'USB Human Interface Device' onder staat.

Success...

• Sabelhout
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 09:42
Op dinsdag 06 maart 2001 14:02 schreef Gasbrandertje het volgende:
tis toch de bedoeling met zo'n optisch ding dat ie het overal op doet ? of heb ik dat verkeerd begrepen?
Zou wel de bedoeling moeten zijn, maar de mijne doet et niet op mijn gele bureaublad. HEb ff een a4tje uit mijn printer gepakt, en daar doet iet het wel op.

.....

Verwijderd

Topicstarter
K! Bedankt voor het advies jongens, zal dat registry/hotswap gebeuren gelijk ff uitproberen. Die muis heeft trouwens hetzelfde probleem met PS2... dus... ben benieuwd.
Pagina: 1