Ik wil episodes van dvd's rippen omdat ik zo via MediaPortal een mooier overzicht kan krijgen. Ik heb dit geprobeerd met diverse dvdrippers, waarvan ik ImToo DVD Ripper Ultimate 't beste vind werken. Ondertitels en dergelijke zijn geen probleem, echter krijg ik met geen mogelijkheid de zwarte balken weg. Op 't origineel zijn er helemaal geen balken, maar boven en onder zou ik ook geen probleem vinden. Het lijkt alsof ImToo de balken eromheen plakt, met volgend resultaat als gevolg:
Klikje naar Imageshack
Ik heb verder geprobeerd:
Cucusoft, #1 Ripper, iSkySoft, Joboshare, iSofter, Magic Video Ripper, allemaal met hetzelfde resultaat. Is er iets wat ik verkeerd instel?
In ImToo gebruik ik de volgende instellingen:
Resolutie: Auto (op 720x576, zoals de bron, zetten helpt ook niet)
Aspect: 16:9
Zoom: Letterbox (alle anderen ook geprobeerd, geen effect).
Iemand die hier een oplossing voor weet? Eventuele andere programma's moeten in staat zijn bepaalde titles te kunnen selecteren, en het programma moet subtitles in kunnen bakken.
Klikje naar Imageshack
Ik heb verder geprobeerd:
Cucusoft, #1 Ripper, iSkySoft, Joboshare, iSofter, Magic Video Ripper, allemaal met hetzelfde resultaat. Is er iets wat ik verkeerd instel?
In ImToo gebruik ik de volgende instellingen:
Resolutie: Auto (op 720x576, zoals de bron, zetten helpt ook niet)
Aspect: 16:9
Zoom: Letterbox (alle anderen ook geprobeerd, geen effect).
Iemand die hier een oplossing voor weet? Eventuele andere programma's moeten in staat zijn bepaalde titles te kunnen selecteren, en het programma moet subtitles in kunnen bakken.