-- All science is either physics or stamp collecting
            > Reboot bij BSOD uitschakelen
> STOPCODE opzoeken + andere relevante informatie
> Probleemgericht te werk gaan i.p.v. van de hak op de tak beginnen over 'files repareren die tijdens het opstarten gebruikt worden'
> Probleemgericht te werk gaan i.p.v. van de hak op de tak beginnen over 'files repareren die tijdens het opstarten gebruikt worden'
Verwijderd
            stel ik ook voor, eerst de code opzoeken en daarna proberen te repareren. Want als je het probleem niet kent, is het slechts een tijdelijke oplossing.
Als ik me niet vergis kan je de bootfiles herstellen door een xp cd in te brengen, en te klikken op repair operating system of zoiets. Daarna repair boot of zo. Manueel kan ook, via de opdrachtprompt typ je dan fixboot
            Als ik me niet vergis kan je de bootfiles herstellen door een xp cd in te brengen, en te klikken op repair operating system of zoiets. Daarna repair boot of zo. Manueel kan ook, via de opdrachtprompt typ je dan fixboot
            Het probleem is dat de code dus niet zichtbaar is! En veilige modus precies hetzelfde verhaal.. anders was ik wel bij het begin begonnen, maar dat kan nu dus niet

Dat doe je via het bootmenu (F8).RolfLobker schreef op zondag 27 december 2009 @ 23:15:
> Reboot bij BSOD uitschakelen
[ Voor 10% gewijzigd door Dysmael op 27-12-2009 23:57 ]
            Excuses, ik zie nu dat ik deze melding krijg: "unmountable boot volume"
Heb ondertussen CHKDSK en FIXBOOT geprobeerd maar beide zonder resultaat.. zal nog even verder kijken
                    Heb ondertussen CHKDSK en FIXBOOT geprobeerd maar beide zonder resultaat.. zal nog even verder kijken
            Niks aangepast in de BIOS waardoor Windows niet meer weet hoe hij bij de systeempartitie moet komen?

Controleer de S-ATA instelling in het BIOS. Zet die op Compatibility als dat kan (géén AHCI)

Of IDE/whatever modus. Alleszinds moet je eerst eens kijken waar die BSOD door komt.
Druk op F8 tijdens het opstarten (na het posten) en kies de optie "Automatisch herstarten bij systeemfout uitzetten". Start dan verder op.
                    Druk op F8 tijdens het opstarten (na het posten) en kies de optie "Automatisch herstarten bij systeemfout uitzetten". Start dan verder op.
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
            Ja, er is dus niets veranderd en SATA klopt ook nog. Windows begint dus wel met opstarten, de error komt pas na zo'n 20 seconden

Wat betekend 'SATA klopt ook nog' ?
En als er niets veranderd is dan is er ook geen probleem 

En als er niets veranderd is dan is er ook geen probleem

Pagina: 1

:fill(white):strip_exif()/i/1258031228.jpeg?f=thumbmini)
:strip_icc():strip_exif()/u/160697/incaseoffire.jpg?f=community) 
            /u/45013/GoT%2520-%2520QR.png?f=community) 
            /u/201651/beastie_300.png?f=community)