[iPhone 3G] Hele reeks dode pixels!

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 09:39
Hallo,

Sinds een week heeft mijn vader een een heel vervelend probleem.
Zijn iPhone 3G heeft een lange reeks (2,3 cm) dode (zwarte) pixels achter elkaar en op een andere plaats 2 plekken blauwe en 1 rode vast hangende pixel.

Het lijk erop de het steeds meer defecte pixels worden, 3 dagen geleden was de lange reeks nog maar (1,7cm)

Ik heb al nagezocht over dit probleem, apple verwijst op de site voor algemene iPhone garantie naar t-mobile, en op de t-mobile site vind ik verder weinig over garantie.

Ik heb al wat op internet gezocht voor een oplossing voor dode pixels, zo'n gif bestandje geprobeerd een half uurtje maar dat haalt niets uit.

De iPhone is van 26-8-2008 en apple heeft normaal maar 1 jaar garantie, echter dit ding is bij t-mobile gekocht en zover ik mij erin heb kunnen verdiepen regelt t-mobile ook je garantie, gaat dit dan ook maar 1 jaar?

Kort samengevat: hoe kan ik het beste mijn vader's tel laten repareren, en weet iemand of dit nog onder garantie valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:26
Dit is gewoon een garantiekwestie. Ik zou daarom eerst contact opnemen met T-Mobile, bijv. even langs een winkel gaan. Als zij je nu niet verder helpen, kun je hier verder advies vragen :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
Hij is opgestuurd, verder geen problemen mee gehad met inleveren.
Waarschijnlijk 3 weken..

Topic kan op slot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd of ze hem gaan repareren of dat er een vervangend exemplaar je kant op komt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hetzelfde probleem net voor de kerst.
De iPhone (van september 2008) is opgehaald door Pro-Assist. De vervangservice T-mobile zakelijk hield in dat ik een Windows mobile model koelkast kreeg. :(
Een vervangen iPhone behoorde niet tot het pakket.
Pro-assist gaf aan dat het lcd schem moest worden vervangen voor ca 275 euro. Garantie etc. was nvt wegens "val of stootschade".
Nadat ik had aangegeven dit te duur te vinden, kreeg ik 'm na ruim 3(!) weken terug.
Inmiddels is een deel van de strepen inmiddels weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 17:23
Ziet het er zo uit?
Afbeeldingslocatie: http://www.keikut.nl/meuk/7e8c7abe12d8261942879c04e5266361.jpg

Ik heb hier sinds een tijdje ook last van. De pixels lopen over het scherm. Het is elke dag weer een andere rij die langer en korter wordt.

Ik laat het lekker zitten. Ik kan alles nog prima lezen op deze plaats en vervanging bij T-mobile valt vast en zeker niet onder garantie. Ik heb liever dit toestel dan dat ik hem een tijdje kwijt ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-09 19:32

Snippertje

Light up your life

T-Mobile is meestal niet zo moeilijk hoor met garantie. Zeker niet als het overduidelijk niet je eigen schuld is. Ik zou het gewoon proberen, mits je de bon nog hebt kost het je niks (ja 2 weken zonder iphone..)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
Johnvh schreef op zondag 24 januari 2010 @ 13:17:
Ziet het er zo uit?
[afbeelding]

Ik heb hier sinds een tijdje ook last van. De pixels lopen over het scherm. Het is elke dag weer een andere rij die langer en korter wordt.

Ik laat het lekker zitten. Ik kan alles nog prima lezen op deze plaats en vervanging bij T-mobile valt vast en zeker niet onder garantie. Ik heb liever dit toestel dan dat ik hem een tijdje kwijt ben :)
Dit had mijn vader ook precies alleen had hij ook nog wat luie pixels erbij.
Toestel viel onder garantie bij t-mobile (2jaar volgens medewerker) en werd eerst opgestuurd max 4 weken, bleek maar een week te duren en vader kreeg gloednieuwe :) zonder kosten

Zeer goede service van t-mobile, topic kan trouwens op slot:P
Pagina: 1