[Windows 7] AOC-SAT-MV8 driver prob

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen!

Sinds enkele jaren ben ik in het bezit van 2 AOC-SAT-MV8 kaartjes.
Onder vista/XP hebben deze altijd probleemloos gewerkt, behalve nu dus. Ik heb mijn systeem geupgrade naar windows 7 en sindsdien krijg ik ze niet meer aan de praat.

Eerst waren de kaartjes onbekend, na wat zoekwerk kwam ik hier terecht. Deze drivers zorgden ervoor dat mijn systeem de kaarten nu wel herkend, maar ik blijf de volgende foutmelding krijgen: "dit apparaat start niet (code 10)"

Ik heb al enkele malen geprobeerd en ik blijf hetzelfde krijgen, andere drivers vind ik ook niet. Ik heb supermicro paar weken terug gemaild, maar nog geen response gekregen

Heeft iemand van jullie soms enige tips om deze kaartjes dan toch nog werkende te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01-08 16:48

Shuriken

Life is all about priorities

Ik heb zelf een aantal jaar gelden ook een dergelijk kaartje gehad. Was toen al erg lastig qua driver support.

Het lijkt er ook verdacht veel op dat Supermicro een van de weinige is geweest die de chip gebruikt heeft. Bij Marvell zelf kan je alleen NIC drivers krijgen.

Je enige kans was denk ik dat de driver al standaard in Windows 7 zou zitten. Dat is niet het geval. Ik ben bang dat je simpelweg pech hebt.

Edit:
Ik herinnerde me nog dat ik een drivertje op mn homepage had staan. Wellicht nieuwer dan jouwe? Heb ik ooit van Supermicro support gemailt gekregen:
http://www.xs4all.nl/~joeribl/Windows_3_4_1.zip

[ Voor 19% gewijzigd door Shuriken op 29-12-2009 08:46 ]

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie