WS_FTP en bedrijfsproxy

Pagina: 1
Acties:

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Wij hebben hier een klein bedrijf, en daar draait het volgende:

MS Proxy
ISDN lijn
Demon internet
Netwerk

Nu wil ik dmv WS_FTP de bedrijfssite updaten. Tot dusver heb ik dit thuis gedaan, maar daar heb ik er geen tijd meer voor. Ik kom echter niet door de proxy heen, sterker nog, ik heb geen flauw idee hoe ik WS_FTP moet instellen. Ik heb de (free-lance)beheerder al gevraagd, maar die laat nogal op zich wachten. Zijn hulpje wist het niet.

Kan een van jullie mij helpen. (ik heb evt de passwords van de beheerder, aangezien ik de server reset, als deze na 4 maanden weer op zijn bek is gegaan, scheelt hem een rit.)

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:36
Misschien moet je Passive transfers aanzetten..

Pvouput live

• php
  • Niet online
Nee, werkt niet. Krijg gewoon geen verbinding. Iemand anders nog opties?

• localhost
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

localhost

Ook in geel, groen, paars, wit

Knikker a.u.b. MS Proxy naar buiten.
Neem ISAServer als je Microsoft wil gebruiken of een ander product.

Bv. Checkpoint FW-1 of misschien is Linux iets voor jullie ?

• php
  • Niet online
Ga dat maar uitleggen aan de systeembeheerder. Ik heb daar geen zeggenschap over, en dat wil ik ook niet. het enige wat ik wil is naar de server van demon FTP-en.

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 14:29

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Dat gaat moeilijk worden met MS-Proxy 2.0!
Normaal laat deze nl. alleen poort 80 voor de httpd open en verder alles dicht ...

(Owh ja en meestal ftp wel via je browser maar daar heb je weinig aan!) je kan nog proberen of je via de proxy kan ftpen en anders zullen er enkele poorten opengezet moeten worden om jou ftp-verkeer toe te laten

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

• php
  • Niet online
Maar dat kan dus in principe wel, maar nu niet omdat elke poort dicht zit, behalve 80.

Dan ben ik vrees ik toch overgeleverd aan de systeembeheerder.

• localhost
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

localhost

Ook in geel, groen, paars, wit

Op woensdag 07 maart 2001 09:42 schreef Herman het volgende:
Ga dat maar uitleggen aan de systeembeheerder. Ik heb daar geen zeggenschap over, en dat wil ik ook niet. het enige wat ik wil is naar de server van demon FTP-en.
Je hebt dit blijkbaar voor je werk nodig. Laat je baas dus contact opnemen met de manager van de IT afdeling. Deze kan hem dan vertellen dat MS Proxy toch wel een beetje achterhaald is.

• vanwegen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-06 11:42

vanwegen

-:|:-

Lijkt mij niet al te moeilijk, ik heb werkelijk zo'n beetje alles al achter MS proxy 2.0 aan de praat gekregen, je kan socks proxy gebruiken voor je ftp proggie, je moet dan alleen even permissions toekennen aan jouw account in de proxy admin. Ook kan je jouw account bij permissions ftp access geven (of full control ik zit nu niet achter een server :) )

een ding is zeker,je kan zeker met je ftp proggie door de proxy heen

En toen was m'n signature weg :(

Pagina: 1