Toon posts:

Probleem HD4870x2 (foto's)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Had eerst ook al last van dit probleem maar bleef toen een week weg. Nu is het gewoon niet meer weg te krijgen.
Het begint als ik wil gaan gamen of als ik 3dmark vantage ga draaien. Allemaal strepen door het beeld heen en blokjes. Vervolgens loopt ie dan vast. Ik heb al van alles geprobeerd. Nieuwe drivers, ander pci slot, voedingskabels verwisseld. Niets helpt.

Heb snel even wat foto's van het scherm gemaakt.

Dit zie je als die vastloopt. Soms ook helemaal niets
Afbeeldingslocatie: http://img684.imageshack.us/img684/8559/20091227005.jpg[/URL

En dit als die op wil starten.
Afbeeldingslocatie: http://img412.imageshack.us/img412/4679/20091227004.jpg[/URL

Iemand enig idee? Of is die gewoon kapot en moet ik hem opsturen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2009 18:48 ]

Verwijderd

.

[ Voor 181% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2009 18:54 ]

• DM.Aram
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-12-2021

DM.Aram

DMTZ.i

Nou, dat wordt een RMA formuliertje invullen. Kapot.

See you in another life, brother.

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat dacht ik al. Maarja die zaak bestaat niet meer. Nu kan ik hem opsturen naar club3d nederland.

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03-2025

Xenomorphh

Soep met Ballen

Verwijderd schreef op zondag 27 december 2009 @ 18:53:
Ja dat dacht ik al. Maarja die zaak bestaat niet meer. Nu kan ik hem opsturen naar club3d nederland.
Zijn de temps oke?

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-05 16:38
Heb je nog een monitor of TV aangesloten ?

Verwijderd

Topicstarter
Temp is nu 73 graden. Onder het gamen in de 90 graden. Als ik de fan harder zet wordt ie echt een heel stuk koeler maar blijf het zelfde probleem behouden. Duurt ook weer heel lang voordat ik weer normaal kan opstarten.

Ik had eerst mijn samsung tv erop aangesloten. (toen de problemen begonnen) Toen was het een hele tijd weg en heb ik een 24inch full hd monitor gekocht (veel scherper beeld) En nu heb ik de problemen weer. Had ook 2 monitoren geprobeerd maar ze geven beiden het zelfde aan.

Ook in het scherm als je zegmaar net opstart waar het type moederbord staat enzo zie je dan ook allemaal vage bolletjes en streepjes lopen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2009 19:18 ]

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03-2025

Xenomorphh

Soep met Ballen

Verwijderd schreef op zondag 27 december 2009 @ 19:17:
Temp is nu 73 graden. Onder het gamen in de 90 graden. Als ik de fan harder zet wordt ie echt een heel stuk koeler maar blijf het zelfde probleem behouden. Duurt ook weer heel lang voordat ik weer normaal kan opstarten.

Ik had eerst mijn samsung tv erop aangesloten. (toen de problemen begonnen) Toen was het een hele tijd weg en heb ik een 24inch full hd monitor gekocht (veel scherper beeld) En nu heb ik de problemen weer. Had ook 2 monitoren geprobeerd maar ze geven beiden het zelfde aan.

Ook in het scherm als je zegmaar net opstart waar het type moederbord staat enzo zie je dan ook allemaal vage bolletjes en streepjes lopen.
Ja dan is inderdaad je kaart kapot omdat bij de POST geen driver of iets geladen wordt. Dus garantie aanvragen.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb al 2 weken terug van club3d een mail gehad. Heb nu dus alles ingevuld en terug gestuurd met de foto's. Zal wel weer een tijdje niet kunnen gamen.

• JayJay
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-06-2024
Ik heb met mijjn gtx 295 hetzelfde probleem in 3d mark vantage , maar met gamen doet hij het uitstekend , snap er zelf ook geen snars van en aan de drivers ligt het niet , maar om dan maar te roepen dat mijn videokaart kapot is nee want gamen gaat prima , al is het weliswaar wel jammer dat 3d mark vantage het flut doet.

• Audione0
  • Laatst online: 07-05 21:54

Audione0

Strijdt der titanen

jayjay1986 schreef op maandag 28 december 2009 @ 12:06:
Ik heb met mijjn gtx 295 hetzelfde probleem in 3d mark vantage , maar met gamen doet hij het uitstekend , snap er zelf ook geen snars van en aan de drivers ligt het niet , maar om dan maar te roepen dat mijn videokaart kapot is nee want gamen gaat prima , al is het weliswaar wel jammer dat 3d mark vantage het flut doet.
Bij mijn XFX 5870 precies hetzelfde.. Met gamen totaal geen problemen.. (dat rijmt 8)7 )

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Pagina: 1