Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Zijn er plekken waar ik w7 legaal kan downloaden/usb?

Pagina: 1
Acties:
  • 602 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik wil graag een systeem zonder dvd drive, en wil dus geen gerommel met iso's, ik heb gelezen dat je windows 7 via een usb stick kan installeren, dan lijkt het mij dat microsoft windows 7 betaald als download aanbiedt of een verpakking met usb stick?
Ik zou graag willen weten hoe of wat..

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

MS zelf geeft geen usb stick uit, je moet deze installatie usb stick zelf "maken".
De handleidingen hiervoor zijn makkelijk te vinden via google.

De bestanden die op deze usb stick komen, die haal je natuurlijk van een officiele dvd af.
De installatie dvd download kan ook, maar zover ik weet kan dat alleen met een technet abbonement of een surf account.

[ Voor 20% gewijzigd door job op 27-12-2009 18:10 ]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

MS geeft deze tool gratis uit.
http://store.microsoft.com/Help/ISO-Tool

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Voor zover ik weet biedt MS de iso niet standaard als download aan, behalve voor Technet/MSDN abonnee's. De USB stick kun je zelf configureren om daar Windows 7 van te kunnen installeren.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het best kan je inderdaad met bovengenoemd tooltje bij iemand die wel een dvd-drive heeft even een usb-stickje aanmaen :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Compuhair
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-11 11:55
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2009 @ 18:10:
Voor zover ik weet biedt MS de iso niet standaard als download aan, behalve voor Technet/MSDN abonnee's. De USB stick kun je zelf configureren om daar Windows 7 van te kunnen installeren.
Het downloaden van W7 via thepiratebay lijkt me niet illegaal als je een legale key gebruikt om hem te activeren.

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-10 21:36

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Compuhair schreef op zondag 27 december 2009 @ 18:13:
[...]

Het downloaden van W7 via thepiratebay lijkt me niet illegaal als je een legale key gebruikt om hem te activeren.
Ja maar dan heb je de kans dat je er een hoop crap bij krijgt.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Verwijderd

[...]

Dan kan je ook gelijk in de winkel de OEM Versie kopen, als je de legale key wilt.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]

Volgens mij heeft de TS nog geen key of aanschaf gedaan :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Ik zou de Microsoft Online Store proberen

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

[...]

Volgens Microsoft is het dat wel, als ik het goed heb. Zowel de sleutel als het medium moeten legaal zijn. Je moet dus een legale DVD kopen en de data op een USB-stick overzetten.

Let er ook op dat het tooltje niet overweg kan met 64 bit ISOs/DVD's als je het vanuit een 32 bit-omgeving gebruikt.

http://win741.com/ < 29,99 USD blijkbaar :). Al vrees ik dat alleen de VS in aanmerking komt.

[ Voor 24% gewijzigd door Borromini op 27-12-2009 20:36 ]

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op zondag 27 december 2009 @ 18:06:
Hoi, ik wil graag een systeem zonder dvd drive
Ik ook, maar meestal ga ik dan eerst zelf eventjes rondneuzen wat de mogelijkheden zijn en niet zomaar zonder enige vorm van eigen inzet een topic lopen aanmaken.

Doe eens wat beter je best om zelf alvast wat voorwerk te doen voordat je een topic als dit opent?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.