SingStar nummer kopen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• compie
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb de SingStar Viewer 'game' gedownload op mijn PS3 waarmee je dus online nummers voor SingStar zou moeten kunne kopen, maar bij mij is de optie "toevoegen aan winkelwagen" uitgeschakeld.
Ik heb alleen maar de game "Disney Sing It". Kun je daarmee ook nieuwe nummers downloaden, of moet ik een andere game hebben?

[ Voor 3% gewijzigd door compie op 27-12-2009 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

Op wikipedia zie ik dat songs kopen en gebruiken alleen mogelijk is voor de ps3 versie van singstar.
Dus zoek dat eerst even uit voor de zekerheid.

Disney sing it is toch voor de ps2?

[ Voor 7% gewijzigd door job op 27-12-2009 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Disney Sing It is er ook voor de PS3. Met Disney Sing It kun je alleen Disney nummers kopen van Disney, maar die zijn met die dienst gestopt. Overigens zijn de microfoons wel hetzelfde, je hebt dus alleen nog een voordelige PS3 singstar game nodig en dan kun je alle nummers kopen die je wilt.

Bij the Hut zou je voor 15 euro wel wat moeten kunnen vinden: http://www.thehut.com/ely...cL3BsYXRmb3Jtc1wvcHMzIQ==

Edit: Misschien hoef je alleen nog maar een Singstar account aan te maken op http://www.singstargame.com/nl-nl/ ; Die account kun je ook aanmaken vanuit een Singstar game maar misschien heb je die dan niet eens nodig...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2009 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 december 2009 @ 18:24:
Disney Sing It is er ook voor de PS3. Met Disney Sing It kun je alleen Disney nummers kopen van Disney, maar die zijn met die dienst gestopt. Overigens zijn de microfoons wel hetzelfde, je hebt dus alleen nog een voordelige PS3 singstar game nodig en dan kun je alle nummers kopen die je wilt.

Bij the Hut zou je voor 15 euro wel wat moeten kunnen vinden: http://www.thehut.com/ely...cL3BsYXRmb3Jtc1wvcHMzIQ==

Edit: Misschien hoef je alleen nog maar een Singstar account aan te maken op http://www.singstargame.com/nl-nl/ ; Die account kun je ook aanmaken vanuit een Singstar game maar misschien heb je die dan niet eens nodig...
Je hebt de game dan altijd nog nodig want je moet toch een platform hebben waar je de dlc in kan spelen he.

Let erop dat als je de EU store wilt gebruiken dat je ook een EU singstar koopt (dus gewoon in NL of UUK).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 december 2009 @ 19:43:
[...]

Je hebt de game dan altijd nog nodig want je moet toch een platform hebben waar je de dlc in kan spelen he.

Let erop dat als je de EU store wilt gebruiken dat je ook een EU singstar koopt (dus gewoon in NL of UUK).
Dat afspelen zou sowieso direct vanuit de viewer applicatie moeten kunnen, die kun je gewoon downloaden uit de store. Daar maken ze juist reclame voor dat het zo handig is dat je dan geen schijfjes nodig hebt om je liedjes af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compie ben je er al uit. Ik heb hetzelfde probleem en kan alles bekijken in de viewer maar niets downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 12:50:
Compie ben je er al uit. Ik heb hetzelfde probleem en kan alles bekijken in de viewer maar niets downloaden?
Je moet sowieso een Singstar game hebben om de dlc te spelen. Disney sing it is een andere gamereeks.

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben niet zo thuis in afkortingen. Wat is de DLC?
Geengrenzuh schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:12:
[...]

Je moet sowieso een Singstar game hebben om de dlc te spelen. Disney sing it is een andere gamereeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:04:
Ik ben niet zo thuis in afkortingen. Wat is de DLC?
DLC = Downloadable content. Updates en addons zegmaar die je kan downloaden.

De Disney Sing it is een eigen 'fabrikaat' van Disney en staat afaik volledig los van de hele Singstar merchandise. Simpel gezegt, je moet minimaal 1 deel hebben uit de Singstar series wil je dus nummers kunnen downloaden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat hier boven gezegd wordt is niet helemaal waar, je kan WEL items kopen zonder een Singstar disc in het systeem te hebben (in de Singstar viewer), maar je kan ze niet afspelen zonder die disc. Ook werkt het downloaden pas nadat je ooit een originele Singstar disc ooit geinstalleerd hebt.

Even om het verhaal volledig te maken:

Ik heb ook de Disney Sing-It set met 2 microfoons gekocht voor 15 euro, dit zijn de originele Sony bedrade Singstar microfoons welke met alle Singstar en Disney Sing-It software werkt, zowel op de PS2 als de PS3.

Uit de Playstation Store kun je gratis de Singstar Viewer downloaden, hiermee kun je alle online nummers doorbladeren, maar je kan standaard nog niets kopen of afspelen.

Installeer je nu een Singstar schijfje (ik heb Singstar Starter kit geinstalleerd, het schijfje uit de set met twee draadloze microfoons, maar het moet niet uitmaken welk Singstar schijfje) dan kun je daarmee nummers downloaden en ook afspelen.

Na de installatie van deze software wordt het opeens ook mogelijk om in de Singstar Viewer titels te kopen. Voor het afspelen heb je alleen wel weer een Singstar disc nodig, de viewer ondersteund dit weer niet.

Dus de enige oplossing is om voordelig ergens een Singstar disc aan te schaffen, daarna kun je alles uit de Singstore kopen wat je wilt. Lenen van een Singstar schijfje is niet genoeg, aangezien je na de installatie dan wel titels kan kopen zonder disc maar niet kan afspelen zonder disc.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2010 15:10 ]

Pagina: 1