Toon posts:

Torrents downloaden met FrostWire

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds enige tijd willen torrents niet meer downloaden met FrostWire. Aan mijn connectie is niks veranderd, gewoon bestanden kan ik wel downloaden via FrostWire.
Iemand enige idee wat er mis kan zijn? Het hele systeem is natuurlijk up-to-date.

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:20

Step

step@tweakers.net#

Wat heb je zelf al geprobeerd? Al andere programma's geprobeerd, gekeken of de poorten die nodig zijn nog steeds open zijn? Firewall uit geschakeld? :)

Er wordt (stiekem) wel een beetje van je verwacht dat je zelf er alles al aan gedaan hebt. ;)

~Step @ Mac Mini M4 2024 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:18
Ik vermoed dat de tracker die je gebruikt frostwire blokkeerd.
Probeer eens een andere (echte) torrent client en kijk eens of deze wel werkt..

Werken p2p downloads met frostwire wel nog ?

Verwijderd

Topicstarter
Step schreef op zondag 27 december 2009 @ 17:08:
Wat heb je zelf al geprobeerd? Al andere programma's geprobeerd, gekeken of de poorten die nodig zijn nog steeds open zijn? Firewall uit geschakeld? :)

Er wordt (stiekem) wel een beetje van je verwacht dat je zelf er alles al aan gedaan hebt. ;)
Ik had nog niks geprobeerd ;) Omdat ik er niet zo veel verstand van heb.
Maar nu heb ik Transmission geprobeerd, wil ook niet werken. Hij kan of geen peers vinden of er niet mee verbinden.
Welke poorten moeten open staan? :?
Firewall uitgeschakeld? Ik heb niks aan mijn Mac veranderd sinds ik de laatste keer gedownload heb, alleen de standaard updates en Snow Leopard. Maar die updates veranderen neem ik aan niks aan de ingebouwde firewall instellingen.

Verwijderd

Topicstarter
RVE_NL schreef op zondag 27 december 2009 @ 17:09:
Ik vermoed dat de tracker die je gebruikt frostwire blokkeerd.
Probeer eens een andere (echte) torrent client en kijk eens of deze wel werkt..

Werken p2p downloads met frostwire wel nog ?
Ik gebruik Pira...ay ;)
P2P werkt wel gewoon.

Welke echte client raad jij mij aan?

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:18
Probleem zit hem niet in de firewall op je mac maar in de firewall van je router.
Dat Transmission ook niet werkt geeft dus aan dat het niet een frostwire zelf ligt, Transmission is een goede client opzich.

Wat je dus dient te doen is even de poorten op je router open te zetten, kijk bij Transmission in het option (instellingen) scherm even welke poort gebruikt word.
Pagina: 1