Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Bestandsnamen wijzigen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

hopelijk kunnen jullie me helpen met mijn probleem. Ik heb een hele rits mp3's gedownload, waarvan de bestandsnaam 0021 Coldplay - Viva la vida (bijv) is. Nu wil ik van de hele map de eerste 4 cijfers weghalen. Heb al met mp3tag zitten kloten, maar ik kom er niet uit...

Kan iemand me helpen?

BVD!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Als de ID3-tags in je mp3-bestanden goed staan kun je met MP3-tag keurig 'convert > Tag to filename' doen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:59

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op zondag 27 december 2009 @ 17:04:
Beste allemaal,

hopelijk kunnen jullie me helpen met mijn probleem. Ik heb een hele rits mp3's gedownload, waarvan de bestandsnaam 0021 Coldplay - Viva la vida (bijv) is. Nu wil ik van de hele map de eerste 4 cijfers weghalen. Heb al met mp3tag zitten kloten, maar ik kom er niet uit...

Kan iemand me helpen?

BVD!
Download Total Commander eens :) Die kan je wel helpen!
Linkje

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-03-2022

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ze allebei gedownload en mee zitten klooien, maar ik kom er niet uit.

De tag is dus gewoon goed, alleen in de bestandsnamen staan 4 cijfers die ik bij alle nrs eruit wil hebben.. heeft iemand een complete beschrijving hoe ik dat kan doen?

Mijn dank is groot...

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:50
lees tweede post: Wiethoofd geeft precies aan wat je moet doen.

• job
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

De bestandsnaam wijzigen kan ook met tig andere programma's. Daar heb je niet specifieke mp3 software voor nodig. JIj wilt de eerste tig tekens wijzigen (verwijderen), je wilt dus de prifix veranderen.
Ik zou zeggen slinger google eens aan en zoek op de volgende termen: file rename remove prefix

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Als je nog een tooltje zoekt, dan kan ik Renamer van harte aanraden, daar kun je ook bestandsnamen mee wijzigen. Werkt heel makkelijk en heeft veel opties.
http://www.snapfiles.com/get/denrenamer.html

• Outerspace
  • Laatst online: 12:59

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op zondag 27 december 2009 @ 17:31:
Ik heb ze allebei gedownload en mee zitten klooien, maar ik kom er niet uit.

De tag is dus gewoon goed, alleen in de bestandsnamen staan 4 cijfers die ik bij alle nrs eruit wil hebben.. heeft iemand een complete beschrijving hoe ik dat kan doen?

Mijn dank is groot...
http://www.ghisler.com/beginners.htm
Succes ;)
Q: How do I rename files?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Pagina: 1