Toon posts:

Goede koeler slot 1 Celeron?

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wat is een goede koeler voor een Slot 1 Celeron?

Ik heb een paar goede reviews gezien van de Tennmax Celeron TF en de Global Win Fab28.
Heeft iemand ervaring met deze koelers?

Ik wil proberen mijn cel333 op 500 mhz stabiel te krijgen met l2cache aan. Als ik 'm nu in een koude kamer koud opstart, draait ie de unrealdemo een kleine 10 keer voor ie vastloopt. Bij een 'warme start' maar één keer. Geeft dit hoop voor de toekomst? (met meer koeling?)

Zonder l2cache draait ie 'rock stabil' op 500 mhz. Dit alles met conventionele koeling.

Verwijderd

Koeling is belangrijk, maar 't kan ook zijn dat je wellicht je cpu voltage van 2.0 naar 2.1 of 2.2 moet verhogen.

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09-09 14:31
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~hvandervelden/cool2.jpg
dit is mijn manier van koelen :)
mischien dat het bij jou ook helpt

.

Verwijderd

Topicstarter
Valcon: Heb al geprobeerd tot 2.3v. Resultaat is dan ongeveer hetzelfde.

Harley: Pittig! :) Ik begin maar wat kleiner. Heb nu de ventilator vd voeding naar buiten blazen bovenin de achterkant van de kast en wil aan de voorkant onderin een ventilatortje naar binnen laten blazen.

Maar ik ben dus echt op zoek naar een goede koeler voor de processor. Lijkt me het handigst om daar mee te beginnen. Wie heeft tips of ervaringen?

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Tip? Waterkoeling. Maakt ook geen herrie.

Verwijderd

Topicstarter
Herman:

Ja.. ik heb gezien dat jullie er mee bezig zijn. Ik ben ook wel enigszins geïnteresseerd, maar vraag mezelf nog wat dingen af over veiligheid (is het in de kast allemaal waterdicht en zo)

Ook weet ik niet of ik zo graag een emmer water hier heb staan :-)
Pagina: 1