Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PC] Stepmania loopt continu vast

Pagina: 1
Acties:

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Topicstarter
Sinds kort ben ik in het bezit van een tweetal dansmatten en heb ik van de website stepmania.com de nieuwste versie gedownload.

So far, so good.

Ook heb ik een aantal nummers gedownload en geïnstalleerd op de juiste manier.

Echter krijg ik een vage error, als ik soms bezig ben dan loopt het spel vast (de muziek gaat door) maar het beeld blijft hangen. De hele pc geeft dan geen reactie meer en de enige oplossing is de pc opnieuw opstarten. Ook krijg ik geen specifieke error of iets dergelijks.

Weet iemand wat er hier aan de hand is?

Laptop gegevens hieronder (mijns inzien zou het hier niet aan moeten liggen, daar stepmania op de laagste waardes draait)

Windows XP
Intel Celeron D 1,2 Ghz
896 MB
Ruime voldoende geheugen op de HDD

PSN: Bellerophon-

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 11:53

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ik ken het probleem niet, terwijl ik stepmania al op heel veel pc's geïnstalleerd heb de laatste jaren.

Workaround: pak een andere versie? Je zult nu 3.9 hebben maar je kunt ook 3.0 nog van de site halen of juist de 4.0 beta. Loopt het dan nog steeds vast, dan zul je waarschijnlijk een probleem met je drivers (geluid of video) hebben.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik denk dat je Laptop gewoon weg niet krachtig genoeg is. Tis wel extreem mager namelijk. Ik denk dat die teveel moet laden. Tijd om up te graden(sowiezo is win xp met minder dan 1gb ram al geen aanrader).

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Tikje richting SPV.

And I'm the only one and I walk alone.