Toon posts:

Apple Paupermerk geworden :(

Pagina: 1
Acties:
  • 2.953 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Apple is mooi qua design vormgeving enzovoort laatste 5 jaar is dit merk uitgegroeid tot een merk voor tokkies die teveel geld hebben helaas. Ik bedoel maar

in de show your apple staan er mensen te pronken met hun macbook daarnaast een macbook pro MacPro met 8 cores allemaal naast elkaar beetje aso vind je ook niet.

Ik heb een hackintosh om mij af te zetten tegen deze maatschappij. Heb er nu wel express een mac mini bij voornamelijk voor muziek wel met een e-mu 0404 usb , want in de mac zitten gewoon ordinaire PC onderdelen die je bij iedere pc boer kan kopen.

Ik ben zelf apple gebruiker van het eerste uur 1997 nou ja toen de eerste imac uitkwam en iedereen schelden en vloeken en je belachelijk maken dat je een mac hebt.

En nu omstreeks 2010 is het een pauper merk geworden omdat het als status symbool word gebruikt.

Ik hou van Apple soort van haat liefde verhouding maar het is jammer dat het vroeger voor voor ontwerpers, auteurs, hoog opgeleiden was en nu iedereen Zo'n ding wil hebben
van kijk mij eens ik heb veel geld ik heb 2 MacPro's en 3 Macbook pro's enz,

Klacht Tokkies die een mac hebben en dat het een Paupermerk is geworden.

Zo dat lucht op!!

En niet zeiken ja maar TS heeft geen geld enz.. Nee ik wil niet mee doen aan deze onzin

Heb zelf een Hackintosh (1500,-) gebouwd die sneller stabieler enz. met snow leopard enz..
en als er iets kapot gaat heb ik niets te maken met Applecare!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:37
Apple is Apple, er is niks aan veranderd in de loop der jaren hoor.

Enkel en alleen zijn er meer producten gekomen, hun design is altijd al knap geweest. het is nu omdat je het kan vergelijken dat je het ineens te duur vind, vroeger waren de prijzen even erg.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• FreestyleFrl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:09
Maar om hier nou een topic over te starten? Ieder zijn mening maar als iedereen daar nou een topic over start wordt het wel een bende.

Verwijderd

Bedankt voor je betoog, ik heb er van genoten.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Verwijderd schreef op zondag 27 december 2009 @ 15:55:
Hey,

Apple is mooi qua design vormgeving enzovoort laatste 5 jaar is dit merk uitgegroeid tot een merk voor tokkies die teveel geld hebben helaas. Ik bedoel maar
Dat is een heel mooie generalisatie :Y) Ik voel me alleen geen tokkie met m'n MBP en iMac ;)

Blijkbaar kijk jij er zo tegenaan, maar waarschijnlijk kiezen de meesten voor een Apple omdat ze het nodig hebben, mooi vinden, goed vinden werken etc.

Serieus, waarom vind je Apple een paupermerk? Alleen maar vanwege de gebruikers?

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 31-01 20:49

Jer0entjeh88

display: grid;

En wat wil je precies met dit Topic bereiken? Een Apple flame starten?

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-01 12:26
Moet deze niet in Fok! KLB?

Bambu Lab P1S Combo

• michelzwarts
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-01 11:07
Het gebruik van hackintoshes is meer paupergedrag vind ik

Windows Veteran turned Apple Addict

Verwijderd

Topicstarter
lees gewoon mijn post en trek daarbij je concusie

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Je zit op het verkeerde forum klikkerdeklik

/
offtopic:
en ik heb niet eens een apple :p NIKS. NADA. NOPPES.

btw, spuit11.

[ Voor 37% gewijzigd door Bobmeister op 27-12-2009 16:05 ]

Verwijderd

Hier ben ik het echt niet mee eens, het is net hoe je bent.
De ene heeft een iMac in zijn woonkamer met een vergrootglas voor het Apple logo en weet verder vrij weinig, en de andere het tegenovergestelde. Je hoeft geen Mac te hebben om stoer mee te doen, want dat ligt dan gewoon aan jezelf... ;)

Verwijderd

Topicstarter
daar zijn de apple fan boys :D

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:21

SaN

Wel zielig voor je dat je nu niet meer de enige bent met een mac hoor... Wat een raar topic. Uiteraard gaan mensen iets kopen wat goed blijkt te zijn. Ook tokkies :)

Verwijderd

is porsche dan ook een pauper merk omdat je het niet kan betalen en de onderdelen ook in een VW zitten?
heb zelf een macbook pro en een hp laptop. nou pauper of niet, werk ook gewoon voor mijn spullen. voor die 1500 euri een pc in elkaar zetten had je ook een mooie pauper imac gehad met 27 inch scherm..
apple kan je 5 jaar mee verder, en na 5 jaar 2e hands nog iets waard.
je pc is in 2 afschreven;) en geen ruk meer waard.
vrij nutteloze stoom afblazend topic.

lekker mooie hackintosh en dan hopen dat een apple patch je hack weer niet omzeep helpt.

slotje lijkt me gepast.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2009 16:06 . Reden: slotje aanvraag:) ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 december 2009 @ 16:02:
Mijn conclusie is dat jij een pauper bent omdat het niet is toegestaan OSX op een windows computer te installeren.

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

OHH YEAHHHHHH. Maak je wel je scherm schoon zo ?

0.0

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Het complete fanboyism is bij tijd en wijlen wel een beetje sneu. Kijk maar eens naar de FP, waar vroeger zo nu en dan een linux-malloot (ben er zelf ook een ;)) wat geks postte is het nu telkens een apple figuur die post "oh dat kan mijn apple ook", of "slecht gejat van apple".

Verder was het vroegah nog een eigen systeem (Mac OS9) , terwijl het nu een 'aangeklede pc' is.
Ook omdat bijna alle mac users die ik ken een virtuele windows installatie hebben omdat ze die niet kunnen missen.

Zaram module kopen voor je glasvezelaansluiting?

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:25
Ik hou van Apple soort van haat liefde verhouding maar het is jammer dat het vroeger voor voor ontwerpers, auteurs, hoog opgeleiden was en nu iedereen Zo'n ding wil hebben
Ach dat valt hartstikke mee. Ik ken slechts een paar mensen waarvan ik denk 'WAT moet jij met een macbook van 1150 euro?" Maar dat staat niet in verhouding tot de andere Mac gebruikers die ik ken.
Daarnaast: moet je aan een speciale eis voldoen voordat het sociaal geaccepteerd wordt dat je een mac hebt?
Ik doe geen zwaar grafisch werk, ik houd niet van programmeren, maar toch weet ik alles van computers af, zit ik er meer dan 4 uur per dag achter, en wil ik een vlot en stabiel systeem hebben. Mag ik nu een mac kopen van jou?
Sorry ik vind het een beetje vergezocht om hier een topic over te maken.

• michelzwarts
Of je ejaculeert te weinig of je moet ipv je mac een boksbal hebben, want je verhaal gaat nergens over...

Verwijderd

Topicstarter
Boudewijn schreef op zondag 27 december 2009 @ 16:06:
Het complete fanboyism is bij tijd en wijlen wel een beetje sneu. Kijk maar eens naar de FP, waar vroeger zo nu en dan een linux-malloot (ben er zelf ook een ;)) wat geks postte is het nu telkens een apple figuur die post "oh dat kan mijn apple ook", of "slecht gejat van apple".

Verder was het vroegah nog een eigen systeem (Mac OS9) , terwijl het nu een 'aangekleden pc' is.
Ook omdat bijna alle mac users die ik ken een virtuele windows installatie hebben omdat ze die niet kunnen missen.
Eindelijk een normale reactie! Dat wil ik graag lezen.

Verwijderd

Jonge, apple is een paupermerk.
echte kut service, de voedingen van de Power Mac G4 zijn echt helemaal rot.

Verwijderd

Topicstarter
Je kan ook gewoon een PC voeding modificeren zodat hij ook past in een G4 :P

Verwijderd

Ik ben bang dat hier vlug aan slotje aanhangt, maar toch hap ik maar even.

Ik heb Apple altijd een boeiend merk gevonden. Vroegah voor de computer-alto's, nu vooral voor mensen die 'hip' willen zijn (ja, ik generaliseer nu, en laat de tweakers even buiten beschouwing).

Jij geeft aan dat de gemiddelde Apple gebruiker niet langer iemand is waar je je mee wilt identificeren. Maar is dat uberhaupt een verstandig criterium om een merkkeuze op te baseren?

• michelzwarts
@Ghost +10

Verwijderd

Topicstarter
Mensen met een MacPro 8 cores die alleen zitten te browsen dat is toch achterlijk.

• michelzwarts
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2009 @ 16:11:
Mensen met een MacPro 8 cores die alleen zitten te browsen dat is toch achterlijk.
Er zijn altijd mensen met meer geld dan hersenen, en goede verkopers... Wat is je punt?

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2009 @ 16:09:
Ik ben bang dat hier vlug aan slotje aanhangt, maar toch hap ik maar even.

Ik heb Mac altijd een boeiende merknaam gevonden. Vroegah voor de computer-alto's, nu vooral voor mensen die 'hip' willen zijn (ja, ik generaliseer nu, en laat de tweakers even buiten beschouwing).
'Mac' is geen merk maar een merknaam. Ik denk, gezien de context dat je hier 'Apple' bedoeld. ;)
Jij geeft aan dat de gemiddelde Apple gebruiker niet langer iemand is waar je je mee wilt identificeren. Maar is dat uberhaupt een verstandig criterium om een merkkeuze op te baseren?
Hier zul je wel 'klant' bedoelen :P

Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2009 @ 16:03:
[...]

Mijn conclusie is dat jij een pauper bent omdat het niet is toegestaan OSX op een windows computer te installeren.
Ow staat de politie dan op mijn stoep om mij in de bak te pleuren ik doe wat ik wil.

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Tsja ik heb een dual xeon met 2 nehalems. 2x quadcore -> 8 cores, en 8x ht-core.

Nou wat mooi.
Oh ja ik kick er niet echt op, en het heeft weinig met Apple te maken (het is een supermicro doos met Linux).

Dus TS, welke kant wil je op met deze discussie?

offtopic:
Ik heb zelf een ibook gehad en er staat hier een imac. Ik ben van de mac 'afgestapt' wegens de zielige garantie-afwikkeling van apple, als je weigert die garantie te kopen. Dit was al 3 jaar geleden, dus nog voor de recentie kassa\radar uitzending.

Verwijderd

Topicstarter
In den beginne was er Apple, daarna een nieuwe Apple soort de Macintosh

Verwijderd

Room42 schreef op zondag 27 december 2009 @ 16:15:
[...]

'Mac' is geen merk maar een merknaam. Ik denk, gezien de context dat je hier 'Apple' bedoeld. ;)

[...]
Hier zul je wel 'klant' bedoelen :P
8)7 afgezien van die twee stijlfouten was dit wel een hele nuttige bijdrage zeg... mein gott.

Ik ben het met een aantal posters hier eens, onder richting kan dit geen zinnig topic worden. TS, wat is je vraag c.q. stelling?
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2009 @ 16:18:
IK lucht mijn hart even en kijk hoe mensen reageren.

Nogal fell en dat laat zien dat er mensen zijn die zich aangevallen voelen.

Alleen maar om een merkje
Jij moet je hart blijkbaar luchten om 'alleen maar een merkje' ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2009 16:19 ]

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-12-2025
Och, dat iedereen hapt zeg. Jeff is blijkbaar met het verkeerde been uit bed gestapt, en hapt op alles en iedereen dat het op dit moment niet met hem eens is (zie de post van hem hier boven). Ik zeg ja en amen, ik vind het een fijn merk met goede ervaringen. Jij hebt dat weer met andere producten en hardware. So be it, heb jij er zo veel moeite mee dat mensen niet jouw aanprijzingen kopen?

Verwijderd

Topicstarter

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-12-2025
Jij was toch de gene die begon hier over? Wat verwachtte je eigenlijk toen je dit opende? Ben ik wel benieuwd naar.

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-02 11:29
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2009 @ 16:11:
Maakt dat uit dan? Al zet ik mijn hele huis vol met MacPro 8 cores die verder niets doen dan gezamenlijk eens in de zoveel tijd bij Apple aankloppen voor een update, dan nog is dat mijn eigen keuze. Ik snap je hele punt niet, wat wil je hier nou mee bereiken? Dat iedereen massaal 'het licht' ziet, en zijn Mac eruit dondert om te vervangen met een in elkaar gehackte Hackintosh bak?

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Je schrijft anders zelf ook behoorlijk als een Tokkie :P

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Hey,

Wat een goed onderbouwd verhaal!
in de show your apple staan er mensen te pronken met hun macbook daarnaast een macbook pro MacPro met 8 cores allemaal naast elkaar beetje aso vind je ook niet.
Ja, ik vind het ook heel aso om in het "Show je Apple computer"-topic je Apple computer te showen. Wat denken die mensen wel niet!
Ik heb een hackintosh om mij af te zetten tegen deze maatschappij.
Mijn held! Ik ben echt blij dat jij zo dapper bent om in verzet te komen tegen deze mensonterende praktijken! Thanks man!
Heb er nu wel express een mac mini bij voornamelijk voor muziek wel met een e-mu 0404 usb , want in de mac zitten gewoon ordinaire PC onderdelen die je bij iedere pc boer kan kopen.
Wat!?!?! Verrader! Overloper! Toch stiekem een Mac kopen hè?!? En nog wel eentje die uit ordinaire PC onderdelen bestaat!
Ik ben zelf apple gebruiker van het eerste uur 1997 nou ja toen de eerste imac uitkwam en iedereen schelden en vloeken en je belachelijk maken dat je een mac hebt.
Eerste uur? Je was bij Apple's eerste uur nog niet eens geboren man!
En nu omstreeks 2010 is het een pauper merk geworden omdat het als status symbool word gebruikt.
Welkom in de echte wereld.
Ik begrijp dat jij het niet kunt betalen?
We zullen je klacht in behandeling nemen, heus.
Zo dat lucht op!!
Fijn voor je.
En niet zeiken ja maar TS heeft geen geld enz.. Nee ik wil niet mee doen aan deze onzin
Maar wel een Mac Mini kopen... Even een quote van jou uit het Mac Mini topic:
Nu eindelijk weer een echte mac de mac mini heb hem voor een koopje 458,- voorjaar 2009 nieuw krijg hem morgen binnen!
Tsja, het valt niet mee om er vanaf te blijven...
Heb zelf een Hackintosh (1500,-) gebouwd die sneller stabieler enz. met snow leopard enz..
Gefeliciteerd! Wie loopt er nou te pronken met z'n dure spullen?

Bedankt, dit had ik even nodig: keihard lachen om de sneuheid van dit topic.

[ Voor 5% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 27-12-2009 16:28 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-02 11:29
eamelink schreef op zondag 27 december 2009 @ 16:21:
Je schrijft anders zelf ook behoorlijk als een Tokkie :P
Om over de toevoeging 070 niet te beginnen. [/zelfspot, ook 070]

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Excuses, maar als jij een groep mensen (waar ik overigens me dus ook bij tijd en wijlen aan erger) meteen afschildert als 'paupers' en een behoorlijk botte aanval op ze inzet, dan kun je verwachten dat ze geagiteerd reageren.
Dat is heel normaal.

Als je dat soort pejoratieve woordjes weglaat en onderbouwt wat je dwarszit komt er vaak een veel zinnigere discussie ;).

Verder zit je atm in het apple-subforum. De kans dat daar wat apple-fanaten (en zelfs fanboys....) rondlopen is best groot, ik denk dat de gemiddelde persoon in dit topic meer heeft met apple dan de gemiddelde got-bezoeker.

[ Voor 15% gewijzigd door Boudewijn op 27-12-2009 16:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
vistu schreef op zondag 27 december 2009 @ 16:20:
[...]

Maakt dat uit dan? Al zet ik mijn hele huis vol met MacPro 8 cores die verder niets doen dan gezamenlijk eens in de zoveel tijd bij Apple aankloppen voor een update, dan nog is dat mijn eigen keuze. Ik snap je hele punt niet, wat wil je hier nou mee bereiken? Dat iedereen massaal 'het licht' ziet, en zijn Mac eruit dondert om te vervangen met een in elkaar gehackte Hackintosh bak?
Diegene die nu Mac's hebben scholden er vroeger op en werd je uitgelachen omdat je een apple gebruiker was.

Nu het een populair product is geworden gaat iedereen met de meute heen

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:31
Ik vind Apple pc's eigenlijk best fijn.

Ik heb een MacBook Pro en een Mac Mini als media player aan mijn TV. Leuk spul, maar daarnaast heb ik ook nog een leuke HP Laptop (8510W) die Windows 7 draait.

Fanboys zijn grappig, op het werk zijn er genoeg die FAN zijn van Mac en die kunnen er slecht tegen kunnen als je kritiek op Apple of het OS hebt.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2009 @ 16:24:
[...]
Nu het een populair product is geworden gaat iedereen met de meute heen
En wat is daar erg aan? :?
Je bent gefrustreerd omdat Apple succesvol is?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

sorted.bits schreef op zondag 27 december 2009 @ 16:24:
Fanboys zijn grappig, op het werk zijn er genoeg die FAN zijn van Mac en die kunnen er slecht tegen kunnen als je kritiek op Apple of het OS hebt.
Fanboys zijn niet grappig, maar triest en irritant op een forum. Helaas kan niet iedereen rationeel blijven als het gaat om een computermerk, maar dat is blijkbaar menselijk.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://marketmynovel.com/images/Dont-Feed-the-Trolls.png

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

PAUPER
-arme kerel -armelui -behoeftige -clochard -Persoonsbenamingen -haveloos persoon -arme
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoor
quote: Van Dale
pau·per de; m,v -s arme
Volgens mij heeft de TS een andere definitie voor het woord pauper als de Van Dale en andere woordenboeken.

Desalniettemin wil ik hier even op ingaan, is Apple een "pauper"merk?

Apple positioneert zichzelf nog steeds aan de bovenkant van de markt, ik denk dat we het daar allemaal over eens zijn. Is het niet zo dat bij alle producten uit het topsegment, mensen trots zijn op hun aankopen? Apple staat bekend om zijn design en valt dus des te meer op.
Ook jij (de TS) schept zelf op over je aankoop. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. :+

Bovendien zou 'Het Show je Apple topic' zou met elk ander computer merk ook mogelijk zijn. Show je Dell topic, Show je Acer topic en Show je Medion topic zijn alleen wat misplaats op een Apple forum, niet?

Scientia potentia est

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Toch grappig dat in elke rant tegen Apple, het Apple-fanboy-isme al meteen in de 1e paar zinnen te voorschijn komt. Moet je perse een Apple-fanboy (of fAnboy als je dat liever wilt) zijn, of is er ook nog de mogelijkheid dat die persoon misschien een Apple heeft aangeschaft omdat hij/zij het een mooi ontwerp vindt hebben. Of misschien een geweldige bediening. Of misschien vanwege hele andere redenen? Wie ben jij om te oordelen dat die persoon er 1 heeft gekocht om 'mee te lopen'?
En ja Apple is niet perfect en nee geen enkel merk is perfect. Laat mensen gewoon blij zijn met hun Apple spullen zonder ze meteen als meeloper te bestempelen.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2009 @ 16:02:
Mijn conclusie is dat jouw enige doel van dit topic flamen en afzeiken is. Met kritiek is niks mis, maar onderbouw het dan wel.
Volgens je profiel ben je 33, maar dit kan ik bijna niet geloven. Mocht je wel 33 zijn, dan denk ik dat je er goed aan doet een keer met iemand over je probleem te gaan praten.

• Okki5
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-02 14:42
FP zegt: "omdat het als status symbool word gebruikt."
Whaha hoe kom je dáárbij, vroeger had je reden trots te zijn (ohoo jij hebt een mac, je bent zeker grafisch designer of photoshopper, wat cool!) en toen sommige applicaties nog beter werkten op een mac. Een mac stond toen symbool voor de grafische ontwikkelaar, maar dat is het in de loop van de jaren kwijtgeraakt.

Daarom zou ik vandaag de dag niks kunnen bedenken aan een apple wat je status mogelijk zou kunnen verhogen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf ook een mac hoor! :D Maar er zijn mensen die het kopen als status symbool
excuses als ik niet duidelijk was in mijn eerste post

Ik die er zelf alles mee films kijken downloaden, ontwerpen webdesign muziek luisteren omdat hij zo stil is enzovoort.

Mac mini vind ik zelf een fijn product heb zelf ook een apple keyboard die kleine en in januari de nieuwe magic mouse.

Maar vroeger werd je met de nek aangekeken dat je apple had.

En nu koopt iedereen een mac dezelfde die er eerst niets van mosten hebben . Dat wou ik ermee zeggen

• brama
  • Niet online
Hey,

Ik heb een hackintosh om mij af te zetten tegen deze maatschappij. Heb er nu wel express een mac mini bij voornamelijk voor muziek wel met een e-mu 0404 usb , want in de mac zitten gewoon ordinaire PC onderdelen die je bij iedere pc boer kan kopen.

Zo dat lucht op!!

Je bedoelt, van die sjappies die niet eens leesbare zinnen uit hun toetsenbord geramd krijgen? ;)

(Wie de bal kaatst, etc.)

I mentioned it once, but I think I got away with it.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Je kan de macs van vroeger ook echt niet vergelijken met die van nu hoor. Vroeger waren het redelijk obscure en moeilijk toegankelijke apparaten voor de normale gebruiker. Tegenwoordig kan elke tokkie (om even in jouw bewoording te blijven) een Apple (en ja ook een windows PC) zo vanuit de doos aansluiten en ermee doen wat hij wilt. Dat is het verschil, niet het verschil in mentaliteit.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 15:51

Tja, als je een dermate flamerige openingspost maakt en mensen hier tokkies en paupers noemt, dan is het niet zo gek dat ze zich aangevallen voelen he?

Als het alleen maar om een merkje gaat vraag ik me ook af wat je wil bereiken.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:20

Step

step@tweakers.net#

Atlas schreef op zondag 27 december 2009 @ 16:30:
Je kan de macs van vroeger ook echt niet vergelijken met die van nu hoor. Vroeger waren het redelijk obscure en moeilijk toegankelijke apparaten voor de normale gebruiker. Tegenwoordig kan elke tokkie (om even in jouw bewoording te blijven) een Apple (en ja ook een windows PC) zo vanuit de doos aansluiten en ermee doen wat hij wilt. Dat is het verschil, niet het verschil in mentaliteit.
Maar dat is toch ook het doel? Aansluiten en doen wat je er mee wilt? Ik hoor soms mensen klagen over hun Apple dat het niet goed werkt of niet doet wat het moet doen (problemen? :P), zijn die mensen dan geen Tokkies? Of? :Y)

Het nut van dit topic ontgaat mij een beetje. Alle punten die hier aangekaart worden zijn al bekend? :)

~Step @ Mac Mini M4 2024 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Verwijderd

Topicstarter
conclusie

Apple fanboy's zijn inderdaad mensen die lijden aan het stockholm syndroom...

Ik schijf nu niets meer ik ben er nu van overtuigd dat Apple Fanboy's knettergek zijn.

einde discussie.....

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 27 december 2009 @ 16:29:
Maar vroeger werd je met de nek aangekeken dat je apple had.
Onzin. Apple heeft altijd een grote aanhang op universiteiten gehad, zeker in de VS door het kortingsprogramma, en hoogstens werd je er op gewezen dat de prijzen van Apple over het algemeen te hoog zijn voor wat je ervoor krijgt. Maar met de nek aangekeken, nee, als je daar last van had zal het toch wat anders moeten zijn geweest. Deodorant of zo :+ .
En nu koopt iedereen een mac dezelfde die er eerst niets van mosten hebben . Dat wou ik ermee zeggen
Nee hoor, ik wil nog steeds geen Mac ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-01 01:06
QFT
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.