oude versterker met s/pdif?

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views

• geerty159
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 31-01 08:14
Ik heb hier een oude 5.1 receiver staan (Philips FR975, ongeveer 10 jaar oud) die ik via een toslink kabel aan wil sluiten op mijn computer, die een optische s/pdif uitgang heeft. Mijn vraag is of dit mogelijk is aangezien er in de handleiding van de receiver geen woord over s/pdif gerept wordt en alleen maar gesproken wordt over 'optical in'.

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-12-2025

Krentenbol

Prutz0r

optical == s/pdif

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:26

FeaR

In GoT we trust

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. En eigen onderzoek ontbreekt in dit topic nogal naar mijn mening. Als je Google er bij had gepakt dan had je geweten dat S/PDIF er in twee smaken is: optische toslink en digitale coax.

En om het maar aan te vullen: een optiche kabel bestaat er met twee soorten aansluitingen. Namelijk de gewone toslink welke in-/uitgangen de meeste receivers en apparatuur hebben. Maar voor pc's gaat het ook wel eens over een 3,5mm jack. Dit plaatje moet dat wel duidelijk maken.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.