Toon posts:

Samsung Slim Wall mount i.c.m. scart?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag een Samsung LED tv willen ophangen met de Slim Wall mount.

Alleen moet er helaas nog een scart kabel gebruikt worden hiervoor.

Ik heb niet zoals sommige mensen wel hebben, een gat in de muur kunnen maken waardoor de kabels in de muur lopen.

Dus de gemiddelde dikte scart kabel moet OP de muur lopen.

Geeft dit geen problemen? misschien iemand ervaringen mee?

Verwijderd

dit misschien iets voor je? . je hebt de scart achter op de tv denk ikzo?

Afbeeldingslocatie: http://www.mountright.com/bmz_cache/1/180a55e7add700df181bbebaf69e91b6.image.275x196.jpg

Verwijderd

Topicstarter
heb liever niet zo'n fietsband over de muur heen...

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:34

Bever!

3

zitten afstandsbussen bijgeleverd voor mensen die scart willen gebruiken... rtfm

Verwijderd

maar wat wil je dan ?

een oplossing om de scart kabel te verbergen? het is meestal gat in de muur of het in een meubel stoppen

draadloos scart bestaat helaas nog niet ;)

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoelde gewoon dat er meestal problemen ontstaan met scart kabels wanneer je een TV aan de muur wilt hangen.

Ik wou gewoon zeker weten dat dat niet zo is voordat ik dat ding koop.

Maar als er afstandsbusjes bij zitten moet het wel lukken denk ik zo 8)

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-02 18:32
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2009 @ 13:31:
Ik zou graag een Samsung LED tv willen ophangen met de Slim Wall mount.

Alleen moet er helaas nog een scart kabel gebruikt worden hiervoor.

Ik heb niet zoals sommige mensen wel hebben, een gat in de muur kunnen maken waardoor de kabels in de muur lopen.

Dus de gemiddelde dikte scart kabel moet OP de muur lopen.

Geeft dit geen problemen? misschien iemand ervaringen mee?
Bij de LED word toch een klein verloopstukje geleverd, want er zit fysiek geen scart meer op het toestel. Met dit verloopje loop de scart kabel netjes recht naar beneden waardoor je m alsnog erg strak kan ophangen.

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-12-2025
Ik heb een tijdje zitten kijken naar die slimbeugels (aangezien dat draaien en kantelen van mij niet hoeft en ik een korte montageafstand tot de muur ook gewoon mooi vond), maar ze zitten allemaal zo'n 25mm van de wand. Met vrijwel elke normale stekker is dat teveel, of het nou een optische stekker, hdmi en zeker scart is. Daar moet je gewoon met hoekstekkers gaan werken, of een beugel nemen die verder van de wand zit.

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-02 16:51
In de Samsung LED TV`s gaat de scart kabel niet direct in de TV, maar in een adapter naar een mini scart. Deze adapter is even dik als een normale scart plug, en past tussen de muur en de televisie, waardoor je de televisie prima kan ophangen met de Samsung Wall Mount.

Wij hebben zelf namelijk de Samsung ue40b6000

No Shame, only Fame!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09-2025
@ HvB83

Koop eerst zelf maar eens een samsung led voordat je zulke dingen zegt. Ik heb zelf een UE46B6000, en daar zitten de connectors voor de kabels allemaal opzij gericht ipv naar achter, en voor scart en component zijn er losse verloopstukjes bijgeleverd die naar beneden hangen. Met een normale scartkabel kun je dus makkelijk uit de voeten.

@ TS

Even over die muurbeugels. De orginele van samsung is 2 cm diep. Maar die kost bij de goedkoopste zaak 100 euro ex verzenden (wat ik kon vinden). Ik heb nu inc verzenden de Vogels 8305 (volgens mij) en die kost inc verzenden 60 euro (pick2pay.nl dacht ik) en die beugel is maar 2.4 cm diep. Nog geen halve centimeter meer dus, en toch zo'n 50 euro bespaard :)

Succes!

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-12-2025
Killed-1 schreef op maandag 28 december 2009 @ 11:44:
@ HvB83

Koop eerst zelf maar eens een samsung led voordat je zulke dingen zegt.
Sorry hoor, had even over het LED-verhaal heen gelezen. Wist wel dat sommige GoT'ertjes af en toe lange tenen hebben, dus had beter op moeten letten... |:(
Pagina: 1