Toon posts:

grafische kaart voor hp pavillion s7620.nl slimline

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik wil een nieuwe grafische kaart kopen voor mijn pc maar zou niet weten wat wer in past aangezien het een slimline pc is

het gaat om een hp pavillion s7620.nl slimline
standaart Grafische adapter NVIDIA® GeForce™ 6150 LE GPU
Video-adapter, bus 1 PCI-E 16x laag-model (1 vrij)

ik speel wow wotlk en dat lukt niet meer met me standaart nvidia
denk dat ie kapot is omdat men beeld vaak begint te flikkeren als ik aan het gamen ben en dan word het spel afgesloten of me pc start opnieuw op

zou een kaart willen van rond de 50euro

hopelijk hebben jullie genoeg informatie ben echt een leek met computers

alvast bedankt

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Lijkt me dat je straks last van ruimtegebrek kan krijgen. Probeer eerst even op te meten hoeveel ruimte je in je kastje hebt, dan kan je daarna je eisen daarop aanpassen.

[ Voor 20% gewijzigd door Jejking op 27-12-2009 12:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
de pc zelf is

Afmetingen B x D x H 110 x 322 x 245 mm mm

zal hem even openmaken om de juiste ruimpte te meten

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:52
In de spec's staat dat het een laag model is, dus je zoekt een low profile kaartje.
Low profile kaartjes tot en met €60 in de pricewatch (en zonder DDR2/GDDR2)

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• gravitone
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-02 18:41
Als je beeld begint te knipperen en je pc vervolgens afsluit heb je grote kans dat er A: zoveel stof in je kast zit dat de koeling zijn werk niet meer doet en je processor en/of chipset te heet word(en). of B: een van de ventilatoren heeft het ondertussen al in zijn geheel begeven waardoor je systeem te heet wordt. In beide gevallen gaat je gehele computer overleiden als je de achterliggende oorzaak niet oplost.

Qua videokaart ben je zeer beperkt in je keuze als het om een low-profile kaart gaat. Een radeon 4650 of een geforce GT 220 is dan het maximale wat je eventueel aan kunt schaffen. Afhankelijk van welke schermresolutie je gebruikt moet 1 van deze kaarten enigzins voldoen om je WOW in ieder geval "speelbaar" te maken.

• Depep
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-07 13:15
Hij heeft op het moment een GeForce 6150 LE. Het lijkt me dat een HD4650 of een GT220 dan ruimschoots voldoet, zelfs als upgrade. Van de twee is de eerstgenoemde veruit de snelste als ik me niet vergis.

[ Voor 4% gewijzigd door Depep op 27-12-2009 14:53 ]

specs

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:40

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Inderdaad. Die integrated VGA is niet veel soeps, maar dat betekent dat hij traag hoort te zijn, niet onbetrouwbaar. Als het niet betrouwbaar is, heb je een probleem dat ook met een losse VGA problemen gaat geven en misschien op termijn leidt tot defecte onderdelen of een dood systeem :o

Eerst en vooral dat aanpakken dus...

Tips:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
men pc start niet altijd opnieuw dat gebeurt af en toe het is vaker als men beeld begint te flikkeren dat ie alleen wow afsluit

soms als ie er mee begint en ik doe snel alt ctrl delete w8 dan paar minuten en dan gaat het weer even goed

men fan werkt nog goed en de pc is paar maanden geleden schoon gemaakt

• wjjkoevoets
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-12 14:02

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

Paar maanden geleden? Dat is eigenlijk al te lang geleden. Vooral voor een slimline pc. Er is weinig stof nodig om alles in het honderd doen lopen!

Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:40

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op maandag 28 december 2009 @ 09:44:
men pc start niet altijd opnieuw dat gebeurt af en toe het is vaker als men beeld begint te flikkeren dat ie alleen wow afsluit

soms als ie er mee begint en ik doe snel alt ctrl delete w8 dan paar minuten en dan gaat het weer even goed

men fan werkt nog goed en de pc is paar maanden geleden schoon gemaakt
Ja, leuk...

Wat heb je verder allemaal geprobeerd om het probleem te localiseren en/of op te lossen?

Dat een paar maanden geleden de PC schoongemaakt is en "de fan" (welke? zit die op de IGP op dat moederbord of ergens anders?) draait zegt nog erg weinig.
Zoals ik al aangaf in Hangen en Opstartproblemen troubleshooter staan nog een stuk andere dingen om uit te zoeken en te proberen.

Sowieso is het de bedoeling dat je zelf probeert na te denken en dingen probeert, niet dat je alleen maar een probleem hier dumpt en verwacht dat wij het werk doen :o

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
ik hep vandaag een nieuwe video kaart geplaats een sapphire radeon hd4550
en men geheugen vervangen

het probleem is nu grootendeels opgelost

men beeld springt nu af en toe nog weg en dan maar voor 2sec ofzow zie dan men char en omgeving niet meer wow is ook niet meer afgesloten door het probleem er zit ook bijna geen stof in men behuizing en hep hem nog extra uitgeblazen

wil nog men voeding laten nakijken mischien dat daar het probleem in zit
wil dit nie baten dan maar sparen voor nieuwe pc
Pagina: 1