Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skatebiker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-08 07:41
Begin volgend jaar gaan mijn vriendin en ik verhuizen. Ik neem mijn UPC abo (TV+freecall+internet) mee naar het nieuw adres dus haar inet abo (HetNet internet+bellen) zegt ze op. Omdat mijn abo veel meer (en vooral hogere snelheid biedt dan KPN.
Nu is de vraag: zij heeft van die DECT toestellen + basisstation (KPN Boston) die aan een Experiabox (Siemens SX551 met KPN custom firmware erin) via een analoog (?) kabeltje verbonden zijn.
En mijn UPC modem (wat ik dus meeneem) zitten ook analoge aansluitingen aan voor toestellen.
Kan ik dat DECT basisstation aan dat UPC modem aansluiten ?

Powered by Macbook Pro 2011 and Galaxy Note II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 07:35

r0b

DECT is alleen een standaard voor draadloze (huis)telefonie; als het gewoon analoge (PSTN) telefoons zijn werkt dat prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ja het zal prima werken. Alleen nummerweergave is een gok omdat het specifiek KPN toestellen zijn en KPN net altijd een iets andere standaard van nummerweergave heeft gebruikt in het verleden.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennieNL
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-09 14:52
Marzman schreef op zondag 27 december 2009 @ 12:32:
Ja het zal prima werken. Alleen nummerweergave is een gok omdat het specifiek KPN toestellen zijn en KPN net altijd een iets andere standaard van nummerweergave heeft gebruikt in het verleden.
mwoah, zal wel meevallen... zijn gewoon Siemens telefoontjes beetje aangepast door KPN

zou moeten werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik ken genoeg mensen met Siemens en KPN toestellen waarbij dat niet werkt. Maar het kan best zijn dat het bij UPC wel prima werkt.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.