Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Windows7 en Skype

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views

Verwijderd

Topicstarter
had eerst Vista op mijn laptop. Sinds ik windows7 heb kan de ander mij in Skype niet horen, wie kan mij helpen, bij voorbaat dank.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 december 2009 @ 12:02:
had eerst Vista op mijn laptop. Sinds ik windows7 heb kan de ander mij in Skype niet horen, wie kan mij helpen, bij voorbaat dank.
Welkom op GoT. Dit is een forum voor de wat verder gevorderde computer gebruiker, dus als je een probleem hebt vermeld dan svp wat je zelf al hebt geprobeerd, in dit gevaal wat voor systeem (en geluidskaart) je hebt, en hoe je skype hebt ingesteld. Op die manier kunnen we je helpen, en zien we dat je ook eigen inzet toont :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2009 12:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al van alles geprobeerd geluidsinstellingen nagekeken bij skype en configuratie scherm.
realtrek geluidskaart gedownload .Ik heb een Acer aspire 7720G maar dit alles geeft geen resultaat.
Skype geeft wel aan dat mijn micrfoon niet goed werkt en geeft als oplossing een headset aan te schaffen.
Maar een laptop van goed anderhalf jaar oud en alles werkt behalve het geluid dat de ander niet kan horen.
Ik vind dat hij het gewoon moet doen.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Vind ik ook, maar dan nog: dit kun je met de Help van Skype prima oplossen, want dat is daar in via de standaard hulpmiddelen gewoon in te schakelen.

Een topicstart van één regel is toch echt wat te kort door de bocht om op dit forum mee aan te komen, eerlijk gezegd.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.