Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:38

Boy

www.byoscoop.nl

Topicstarter
Hoi,

Ik ben aan het kijken voor een telefoon voor m'n vriendin. Ze vindt het belangrijk dat hij er leuk uitziet, en de w595 flower vindt ze wel erg leuk uitzien. heeft 'm ook vastgehad en vond het interface alleen wat traag, maar dat is eigenlijk alleen het effect van de telefoon.

Ik heb zitten zoeken naar reviews, maar vind verder niets fatsoenlijks. Wat ze belangrijk vindt, is dat de foto's een beetje fatsoenlijk zijn. Er zit een 3,2 mp camera op. Ik ging ervan uit dat het wel voldoende zou zijn, maar ik lees op kieskeurig.nl dat mensen ontevreden zijn over de camera. Ik dacht dat sony-ericsson wel fatsoenlijke camera's had in hun toestellen. Zouden deze mensen te veel verwachten van de camera?

Ik vond verder op GoT geen reviews of wat dan ook aan informatie (behalve specs). Ik vroeg me af of iemand hier ervaring heeft met deze w595...

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-07 19:44
De kwaliteit van een foto wordt iig niet direct bepaald door het aantal megapixels. De meeste mobiele telefoons hebben een hele kleine lens waardoor je met meer megapixels (dus detail) meer ruis gaat krijgen. Als ze de camera erg belangrijk vind dan kan ze misschien de C903 proberen? Is ook een toestel met vrouwelijke kleurtjes (dacht ook roze) en ik meen mij te herinneren dat deze wel een betere camera had.

Persoonlijk zou ik gewoon wat gaan rondkijken in winkels van providers en zoveel mogelijk toestellen proberen. Je geeft nu aan dat je vriendin wel met een wat trage interface kan werken maar vraag het haar een half jaar later en ze zal zich er dood aan ergeren ;) Kijk voor de gein ook wat verder dan SE, ik geloof dat er wel meerdere merken echte vrouwen toestellen uitgebracht hebben.

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:38

Boy

www.byoscoop.nl

Topicstarter
Wackoz schreef op zondag 27 december 2009 @ 12:38:
De kwaliteit van een foto wordt iig niet direct bepaald door het aantal megapixels. De meeste mobiele telefoons hebben een hele kleine lens waardoor je met meer megapixels (dus detail) meer ruis gaat krijgen. Als ze de camera erg belangrijk vind dan kan ze misschien de C903 proberen? Is ook een toestel met vrouwelijke kleurtjes (dacht ook roze) en ik meen mij te herinneren dat deze wel een betere camera had.

Persoonlijk zou ik gewoon wat gaan rondkijken in winkels van providers en zoveel mogelijk toestellen proberen. Je geeft nu aan dat je vriendin wel met een wat trage interface kan werken maar vraag het haar een half jaar later en ze zal zich er dood aan ergeren ;) Kijk voor de gein ook wat verder dan SE, ik geloof dat er wel meerdere merken echte vrouwen toestellen uitgebracht hebben.
bedankt voor je reactie! Ze was eerst vastgepind op Nokia, ik heb haar nu gekregen ook naar andere merken te kijken en in winkels ook laten spelen met telefoons :)

Het is een kerstcadeau, ik had eerst iets van 150 euro ingepland, maar wordt steeds duurder ;)
Maar ik wil best wat meer uitgeven als ik voor haar daarvoor een perfect toestel krijg...
Als jij meerdere toestellen weet toevallig voor de vrouwelijke markt ;) dan hoor ik dat graag, want ik zit me mottig te zoeken en telefoons te vergelijken...

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-07 19:44
Even een opgesomd lijstje van kanshebbers:
pricewatch: Samsung Star S5230 Roze
pricewatch: Samsung Corby S3650 Roze
pricewatch: Sony Ericsson T707 Roze

En nog een linkje waar ik in de prijswatch het filter gewoon op "roze" heb gezet. Natuurlijk hebben niet alle telefoons een fijne interface of een goede camera, maar zo kom je meestal toch wel op de 'lady phones' uit.

Verder weet ik niet of je vriendin de camera echt vaak gebruikt of gewoon voor af en toe een party/fun foto (wat toch de doelgroep van de meeste telefoons is).

In de link staan ook aardig wat telefoons die binnen jouw prijsklasse vallen. Ik heb zelf even met een Samsung star gespeeld en die werkt bijvoorbeeld best vlot en de camera is ook aardig. Ook een F480 kan leuke foto's schieten. Bij maar weinig telefoons staan echter productreviews, dus als je geïnteresseerd bent in één van die toestellen kun je het beste gewoon op het type nummer zoeken hier op tweakers, dan kom je meestal de 'normale' zwarte/zilveren versie tegen die de meeste mensen hebben :)

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Als je de camera belangrijk vind ga dan voor de C(amera) series, en niet de W(alkman) van SonyEricsson :)

Vind de Samsung Jet van mijn vriendin ook hele behoorlijke foto's maken, en is ook een 'lievig' toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

Er zijn ook site als www.femmefone.nl
Daar staan er veel op, al vind ik ze niet allemaal echte vrouwen modellen.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Wackoz schreef op zondag 27 december 2009 @ 19:19:
Even een opgesomd lijstje van kanshebbers:
pricewatch: Samsung Star S5230 Roze
pricewatch: Samsung Corby S3650 Roze
pricewatch: Sony Ericsson T707 Roze

En nog een linkje

Verder weet ik niet of je vriendin de camera echt vaak gebruikt of gewoon voor af en toe een party/fun foto (wat toch de doelgroep van de meeste telefoons is).
Ik zou met een grote boog om de SE T707 heen lopen. We hebben er twee thuis liggen die beide naar de reparateur moeten. Buiten het feit dat de verbinding wegvalt of zelfs het hele toestel uitschakelt heeft de 1e r(oze) T707 geen zin meer in de SIM van mijn vrouw en de tweede (zwarte) is stellig van mening dat er van de een op de andere dag een niet officiele SE accu in zit. Het toestel ziet er leuk uit, maar is technisch erg matig! Voor mijn vrouw is dit dus haar laatste SE. (en ze heeft er toch al aardig wat gehad!).

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Pagina: 1