[Windows 7] Games haperen.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SauSkopje
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-11-2022
Hallo,

Allereerst mijn excuses als dit het foute forum sectie is waarin ik dit post (ik vind de forumindeling nogaltijd onduidelijk hier) anyway.

Ik heb sinds kort opnieuw windows installed na 1.5 jaar vista 64bit installatie te hebben gehad. Had mij 2 nieuwe Spinpoint F3 schijven gehaald en dacht meteen het maar goed te doen en een raid0 installatie te doen met windows 7 64bit (pliek versie).

Nu zit ik met het probleem dat een aantal games die ik speel, bv WoW, telkens van reageren naar niet reageren gaat en voor stotteringen zorgt. Meestal na een reboot doet die dit (tijdelijk) niet. Aangezien ik me pc 24/7 laat aanstaan vind ik een reboot doen telkens niet zo fijn. Ik zou niet weten hoe ik dit probleem kan omschrijven om zelf eens te googlen.

Iemand anders hier ook last van? Is er iets wat ik hiertegen kan doen?

Als er meer info nodig is over het systeem laat het mij weten aub, ik word hier namelijk gek van :\

Bvd,

Sauskop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-09 10:19

Tags NL

Harmful or Harmless?

Meer hardware info zou wel handig zijn (Motherboard, memory, processor, videokaart). Zie je ook meldingen in je eventlog die erop duiden dan het aan je hardeschijf zou kunnen liggen? (Delays bijvoorbeeld)

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-09 18:08

CoolGamer

What is it? Dragons?

Heb je ook de laatste drivers voor je videokaart, geluidskaart en netwerkkaart geïnstalleerd staan? Ook zou er rommel meegekomen kunnen zijn met de "pliek" versie.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Had mij 2 nieuwe Spinpoint F3 schijven gehaald en dacht meteen het maar goed te doen en een raid0 installatie te doen met windows 7 64bit (pliek versie).
Wat mag een pliek versie dan wel zijn ?
Lijkt me dat je best een perfect cleane originele Windows 7 kunt installeren in plaats van pre-cracked vLited images ?

Anyway: wat heb je zelf al geprobeerd ? Laatste drivers voor alle onderdelen ? Van waar ? BIOS-instellingen nagekeken ivm. RAID ?

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.