Toon posts:

Help, ik weet ECHT niet of ik dit wel kan vertrouwen.

Pagina: 1
Acties:
  • 603 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers.
Ik wil graag deze pc gaan kopen en de GTX 260 vervangen door een GTX 275.
Kan niks anders vinden en weet helemaal niet of ik de zaak kan vertrouwen, ik weet niet of het wel goed is samen gesteld.
Er staat namelijk dat de RAM DDR2 is terwijl die i7 860 DDR3 is?
Mijn doelen zijn om spellen zoals TF2 en mischien Far Cry 2 met 60+ fps te spelen op 1920x1080.
Dingen zoals foto bewerken ga ik niet zo veel doen.
Als die niet goed is dan weet ik niet waar anders ik een PC kan kopen, ik koop liever gewoon in de winkel.
Dankje.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2009 21:34 ]

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Daar heeft Tweakers dus de Pricewatch shopreviews voor uitgevonden... En als je niet weet wat je moet kopen de Best Buy Guides.

[ Voor 37% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 26-12-2009 21:36 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Er zijn winkels zat waar je zelf een systeem naar wens samen kunt stellen.
Als deze shop geen systemen levert die aan jouw eisen voldoen, zoek dan een andere.
De Shop Survey is misschien een goeie plek om te beginnen?

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

VI-computers is van de Paradigit Groep. De holding waar ook Paradigit en Computerland onder vallen. :)

[ Voor 6% gewijzigd door _the_crow_ op 26-12-2009 21:39 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

ViComputers is goed zat, ik koop enorm vaak spullen daar.
Garantie, doen ze niet moeilijk.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Dit topic verhuist richting Shopping Forum :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 21:40:
ViComputers is goed zat, ik koop enorm vaak spullen daar.
Garantie, doen ze niet moeilijk.
Dankjewel, dat is alles wat ik nodig had!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik zou eerst maar eens nagaan met welk filiaal Mielemann88-DOS ervaring heeft, want volgens de shopreviews maakt dat nogal wat uit...

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:32

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 21:48:
[...]

Dankjewel, dat is alles wat ik nodig had!
Dus je ziet die webshop en vraagt je af of het te vertrouwen is, en bent vervolgens volledig overtuigd door de reactie van één enkel anoniem forumlid? Apart...

Niets slechts verder over Mielemann88-DOS, het gaat me puur om de manier waarop jij schijnbaar zo makkelijk gerustgesteld bent. Het zou denk ik verstandiger zijn om je wat uitgebreider te informeren over een shop voor je er je spaargeld heendraagt. Zie ook de opmerking van Herko.

Hoe dan ook, zoals hierboven al gemeld werd: de betreffende shop staat gewoon in de Shopreview afdeling. Helaas niet al te veel recente reviews, maar aan de wat oudere reviews valt ook wel af te lezen of een shop een beetje betrouwbaar is of niet. Verder zijn er vast ook nog wel meer plaatsen op het internet waar informatie over deze shop te vinden is.
Lees bijvoorbeeld ook eens Handleiding veilig online winkelen / troubleshooten door. Daar staan nog de nodige tips in voor wat betreft het uitzoeken van een geschikte shop :)

Aangezien er aan dit topic verder geen enkele discussiewaarde kleeft en ervaringen met shops gewoon in de Shopreviews thuishoren gaat dit topic wel op slot. Succes met het uitzoeken van een mooi systeem en de aankoop daarvan en vergeet niet een Shopreview in te vullen als alles achter de rug is :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.