[feat] Prijsmonitor integreren in pricewatch

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvanlaak
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-10 10:01
Nu ik op zoek ben naar een laptop kom ik zo veel type nummers tegen dat ik ze allemaal niet meer kan onthouden. Ik heb dus voor mij interessante types in de prijsmonitor gezet zodat ik in ieder geval nog weet welke laptops mee aanstaan.

Bij het zoeken middels de pricewatch doe je meestal meerdere zoek rondes. Voor elke potentiele feature ga je kijken welke laptop het beste daarbij past. Zo filter ik eerst op cpu, dan gpu, etc...

Wat nou eigenlijk ideaal zou zijn is om in de zoekresultaten de producten zichtbaar te hebben welke je in de prijsmonitor hebt staan. Bij bepaalde views is er meer dan genoeg plek voor een linkje naar de prijsmonitor, of is het in mijn optiek helemaal niet storend om de achtergrondkleur van het betreffende zoekresultaat iets donkerder te maken.

Hierdoor kun je bij mijn laptop scenario dus steeds meer producten wegstrepen, en dan houd je uiteindelijk je meest favo product over. Ofwel, een extra rede om de prijsmonitor meer te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvanlaak
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-10 10:01
Overigens heb ik op het forum eens rondgekeken naar soortgelijke vragen, maar eigenlijk komt de prijsmonitor bijna nooit ter sprake. Dit terwijl het denk ik best meer potentie heeft dan nu.

[bug] Items onder pricewatch passen niet

In mei stond de prijsmonitor nog in het menu onder pricewatch, deze is logischerwijs weggehaald. Echter zou deze onder My Tnet staan, maar daar kan ik 'm ook niet vinden.

Naar mijn idee past een link naar de prijsmonitor best bij "My TNET" >> "Beheerpagina's"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:18

rob_erwt

What does this button do?

Patience, my young padawan. ;) Dat is toevallig functionaliteit waar binnenkort het nodige aan aangepast gaat worden.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Daar wordt (almost) as-we-speak inderdaad aan gewerkt :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.