Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[7] USB poorten werken niet

Pagina: 1
Acties:

• Neophyte808
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-10 16:31

Neophyte808

Gadget inspector

Topicstarter
Ik heb net Windows 7 ultimate geïnstalleerd, maar na de installatie deden de USB-poorten het niet meer. Het vreemde is dat het niet uitmaakt op welke USB-poort ik mijn muis aansluit, die detecteert Windows wel. Echter als ik een USB-stick aansluit, wordt deze niet gedetecteerd. Mijn moederbord is een MSI P45 Platinum (ddr2 versie) trouwens.

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd: het verwijderen van alle USB-drivers in Device management had geen zin, want na installatie van de nieuwe drivers kreeg ik weer last van precies hetzelfde probleem als daarvoor. Het installeren van andere moederbord drivers had ook geen effect en USB-poorten zijn enabled in de BIOS.

Ik heb al meerdere dingen opgezocht en geprobeerd, maar google is my enemy. Heeft iemand een suggestie?

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:16

Dutch_Celt

Jollygood

de USB poorten werken dus wel, anders werdt de muis ook niet herkend.

Welk merk/type usb stick betreft het hier? (wordt deze wel herkend op een ander systeem?)
merk/type specifieke drivers?

[ Voor 25% gewijzigd door Dutch_Celt op 26-12-2009 16:37 ]

• Neophyte808
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-10 16:31

Neophyte808

Gadget inspector

Topicstarter
De usb-stick doet het wel op andere pc's, daar is dus niets mis mee.

...of toch niet, hij is stuk gegaan. Vreemd, vanmiddag deed hij het nog. Anyway ik ga even een andere proberen.

Ja het lag toch aan de USB-stick, vreemd genoeg is dit al de tweede die deze maand kapot gaat. Een oude crappy acer mp3 speler schijnt wel te voldoen als USB-stick 8)7 .

[ Voor 77% gewijzigd door Neophyte808 op 26-12-2009 21:50 ]