Toon posts:

[iPod touch] Apps verdwenen na syncen, ook bij iTunes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde mijn ipod via mijn computer opladen. toen ik terug kwam zag ik dat al mijn apps weg waren zowel van mijn ipod als van itunes. Ook met reservekopieen doet hij niks. de enige app die ik nog heb is degene die ik het laatst gedownload heb. ik kan ze wel opnieuw installeren maar dat is veel werk en ik weet niet welke apps ik nou precies had. weet iemand een manier om ze terug te krijgen.

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:51
svencozijn, welkom op GoT :w

Ik kan me voorstellen dat het heel vervelend is dat alle applicaties ineens verdwenen zijn. Maar desondanks verwachten we op GoT wel wat eigen inzet. Kies een duidelijke titel, die heb ik nu voor je aangepast. Probeer daarnaast duidelijk je probleem te omschrijven met alle relevantie informatie. Wat voor besturingssysteem gebruik je? Welke versie van iTunes en welke iPod (touch)? Tot slot, verwachten we ook dat je zelf zoekt naar een oplossing. Dus heb je al iets geprobeerd of gevonden? Er zijn wellicht mensen met een vergelijkbaar probleem.

Ik heb geen oplossing. Je kunt wel de apps (gratis) opnieuw downloaden. Dat is een heel karwei. Maar er is wel een aankoopgeschiedenis aanwezig.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."