Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.
Verwijderd
Op dit moment is 133 MHz geheugen spotgoedkoop, aangezien 133 MHz slechts een paar procent trager is dan het dure DDR geheugen, zou ik als ik jou was een vette TBird, Asus A7V133 (kun je in de toekomt je cpu nog upgraden) en veel geheugen kopen. Ik denk ook dat het voor jou tijd wordt die TNT2 te upgraden naar een ATI radeon 64 MB DDR.
Jaa me video kaart zat ik al tijdje mee mischien dat ik dat maar eerst doen maar dan zit ik te twijfelen tusse die:
x ATi Radeon ViVo 64MB DDR (OEM)
x Asus V7700 GeForce2 64MB Pure
x Hercules 3D Prophet II Pro 64MB (OEM)
vind ik de GeForce2 wel erg duur
en zoveel verscihl zal er toch niet in zitte?
maar hoe zit het met MSI?? das toch ook niet zo slecht en dan een tb 1200 ofzo?
x ATi Radeon ViVo 64MB DDR (OEM)
x Asus V7700 GeForce2 64MB Pure
x Hercules 3D Prophet II Pro 64MB (OEM)
vind ik de GeForce2 wel erg duur
maar hoe zit het met MSI?? das toch ook niet zo slecht en dan een tb 1200 ofzo?
Verwijderd
In 32 bits is de Radeon niet veel langzamer dan een GeForce2. En als je 2D boven de 1024*768 draait is een Radeon zowiezo aan te raden (behalve de dure Elsa Gladiac GeForce2 64MB (Retail), die is ook goed in 2D).
Een Asus V7700 GeForce2 64MB Pure kost je f869,- die Prophet f763,- een ATi Radeon ViVo 64MB (OEM) kost je f529,-. Voor die kleine 250 piek prik je er mooi 256 MB RAM bij.
Een Asus V7700 GeForce2 64MB Pure kost je f869,- die Prophet f763,- een ATi Radeon ViVo 64MB (OEM) kost je f529,-. Voor die kleine 250 piek prik je er mooi 256 MB RAM bij.
Ja ik zat ook aan die ATi 64 ddr te denken maar ik zoek een benchmark die ze vergelijkt met de gf2 pro en ultra
http://www.beyond3d.com/reviews/Radeon64MBTIVO/index1.php
Deze is eigenlijk beter (up-to-date met de Pro en de Ultra)
Deze is eigenlijk beter (up-to-date met de Pro en de Ultra)
ik ga lekker van de week z'n ATi 64mb halen scheelt me 250 gulden en die paar fps lig ik ook niet wakker van!
is altijd beter dan mijn TNT2u
is altijd beter dan mijn TNT2u
Hmz...
Ik heb ook nog een 'oude' tnt2 ultra... okeej okeej, het is oud, maar hij draait nog lekker (tot op heden
).
1280 op 45 fps avg.
Maar hij begint nu kuren te krijgen, na een tijdje spelen zwarte lijnen in beeld enzo... denk dat hij het een beetje gehad heeft
Het kan ook liggen aan het coolertje die niet meer draait
Keer blue orpje opzetten ofzo. Maar als ik zo rondblader ben'k wel overtuigd dat Ati (die toch niet bekend stond om hun supersnelle videokaarten) de markt flink bestookt heeft. Net als Amd eigenlijk, een tijd geleden met hun Athlon, waar 'k zeer tevreden over ben. Dus datzelfde vertrouwen heb'k in Ati dan ook maar, dus denk dat'k ook maar een Radeon ga halen binnenkort
ps. Hoort eigenlijk bij videokaarten enzo, maar er stond al iets over videokaarten in de post, dus d8t ach ja...
Ik heb ook nog een 'oude' tnt2 ultra... okeej okeej, het is oud, maar hij draait nog lekker (tot op heden
1280 op 45 fps avg.
Maar hij begint nu kuren te krijgen, na een tijdje spelen zwarte lijnen in beeld enzo... denk dat hij het een beetje gehad heeft
Het kan ook liggen aan het coolertje die niet meer draait
Keer blue orpje opzetten ofzo. Maar als ik zo rondblader ben'k wel overtuigd dat Ati (die toch niet bekend stond om hun supersnelle videokaarten) de markt flink bestookt heeft. Net als Amd eigenlijk, een tijd geleden met hun Athlon, waar 'k zeer tevreden over ben. Dus datzelfde vertrouwen heb'k in Ati dan ook maar, dus denk dat'k ook maar een Radeon ga halen binnenkort
ps. Hoort eigenlijk bij videokaarten enzo, maar er stond al iets over videokaarten in de post, dus d8t ach ja...
Ja bij mij als ik een uurtja game met me kast dicht begint ie giganties te piepen!! leuk om 1 uur snags gelijk boze mensen aan me deur
) en af en toe paar tikkies op me fan omdat ie begint te rommelen na een tijdje. ga morgen of overmorgen die kaart halen voor 580,- hier in de buurt vertrouwe ik meer dan een webwinkel.
ooh ja het is niet topic gericht maar ik ga na de zomervacantie nieuw mobo en proc halen als de 1,5/1,6 ghz uit is
ooh ja het is niet topic gericht maar ik ga na de zomervacantie nieuw mobo en proc halen als de 1,5/1,6 ghz uit is
Pagina: 1