Toon posts:

Vodafone Zorgeloos Internet Blox

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds 2 dagen mijn Motorola Milestone binnen die uiteraard de sync heeft met gmail.
Ik heb een prepaid kaart en gebruik Vodafone Blox Zorgeloos Internet.
Nu krijg ik net een bericht dat ik mijn internet gebruik moet matigen omdat ik bijna over het limiet voor die blox zit. Hoe kan dit nou zoveel internet ruimte ben je toch niet kwijt door gebruik van gmail en sync?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik raad je aan om rabombiel te gebruiken , kost hetzelfde , is wel veel langzamer maar je mag wel 750mb per maand verbruiken. Vodafone prepaid met internet is oplichting es staat namelijk nergens hoeveel je mag gebruiken , alleen een onzin verhaal van 10keer het gemideldde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ben het met Karel eens,

Ben nu voor het prepaid internet gebruik ook overgegaan naar Rabomobiel, (kwam van Vodafone)

Goede dekking van KPN en de snelheid is goed, en een harde, duidelijke limiet van 750MB

(al zeggen ze GPRS snelheid, en max 128kb/s, het gaat sneller)

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/rencomp/rabo.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 15:52
Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 14:21:
Ik heb sinds 2 dagen mijn Motorola Milestone binnen die uiteraard de sync heeft met gmail.
Ik heb een prepaid kaart en gebruik Vodafone Blox Zorgeloos Internet.
Nu krijg ik net een bericht dat ik mijn internet gebruik moet matigen omdat ik bijna over het limiet voor die blox zit. Hoe kan dit nou zoveel internet ruimte ben je toch niet kwijt door gebruik van gmail en sync?
Al gebeld met vodafone? Gebruik hier een zorgeloos internet blok i.c.m. een abonnement en gebruik internet veel (youtube, mail, sync). Waar je even naar kan kijken is de instellingen voor je e-mail. Ik haal ongeveer 7 kB per e-mail op en de mails blijven twee weken zichtbaar op mijn telefoon.

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:16
Ik sync dagelijks elk half uur in piektijden met exchange, ik gebruik internet redelijk veel, en heb nog nooit wat te horen gehad van Vodafone ;)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Net weer even contact gehad met Vodafone
Die zeggen dat er sessies zijn van 20 uur en van 9 uur enz maar dat kan toch nooit dat Gmail continu date verzend en ophaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 15:46:
Die zeggen dat er sessies zijn van 20 uur en van 9 uur enz maar dat kan toch nooit dat Gmail continu date verzend en ophaald?
Voor prepaid is een limiet ingesteld op 250MB. Is aleens in de pers gecommuniceerd.
Indien je dit dreigt te halen of overschreidt, volgt een sms-waarschuwing en/of afsluiting.

Dit is gekomen omdat veel mensen/studenten een prepaid-sim kochten, Zorgeloos Internet activeerden en vervolgens toestel aan een laptop koppelden om goedkoop te internetten.

In dit geval moet je dus je medemens bedanken voor hun capriolen :X

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-10 11:14
Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 15:46:
Als ik dit lees kijken ze dus naar de GPRS/UMTS connectietijd. De tijd dat de telefoon geconnect is met de APN en er een keep-alive is. Hier zouden ze dus helemaal niet naar moeten kijken. Gmail houd de vervinding inderdaad open dmv keep-alives.

Waar je naar opzoek bent is het aan MB wat over de lijn heen gaat.

Pvouput live

Pagina: 1