ocz agility problemen bij boot

Pagina: 1
Acties:

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 16:38
Ik heb een probleem met mijn ocz agility ssd, vooral het booten levert problemen op.

Het probleem is wat onduidelijk, want zodra ik de pc gewoon aanzet, (stekker blijft in het stopcontact, en daar blijft gewoon spanning op staan) dan boot hij niet.

Terwijl als ik de spanning eraf haal, even op de aan knop druk om te ontladen en dan start werkt het gewoon perfect.

De windows tools om schijven te checken vinden ook niks, en ook merk ik niks van trage accestijden. Het lijkt er dus op of wanneer de pc geboot is alles gewoon goed werkt.

Het gekke dat het begonnen is toen ik een aantal (oude) fans los heb getrokken die wat herrie maakte. Maar gezien de temperatuur van de case en de andere drivers (27 graden en 33 graden, gewoon normale sata drives) lijkt me niet dat de case temperatuur een probleem is.

Ook loopt alles verder stabiel.

Om erachter te komen of het deze schijf was heb ik deze als enige gebruikt, en dan heb ik dus het probleem. Waarom ik denk dat het de schijf is omdat wanneer ik op deze manier probeer op te starten dat dan het ledje van schijfactiviteit continue brand, uiteraard zonder iets te doen.

Wie heeft een (mogelijke) oplossing, of moet de schijf gewoon terug?

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Kevinp
Niemand een idee.

Ik heb wel mijn processor over geklokt via de standaard msi bios (3% geloof ik dat ik hem op heb gezet)

dat is een msi k9n sli platinum.

• Kevinp
Probleem gevonden.

Bij het lostrekken van de fans had ik ook mijn dvd speler los getrokken van de stroom. Maar op een of andere manier ging mijn bios toch op zoek naar die speler, en starte niet door.