Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb voor mijn dochters voor kerst een WD TV HD Media Player gekocht, kunnen ze lekker hun films van de losse harddisc op TV bekijken.
Simpel en doel treffend (dacht ik).
Aansluiten op de TV middels de HDMI kabel,keuze menu op de LG TV op de HDMI en spelen maar, ...................niet dus!
TV geeft aan geen signaal. 2e HDMI kanaal geprobeerd, ..................geen signaal. Kabel aangesloten die standaar mee geleverd wordt (stekkertjes geel rood wit), helaas zelfde probleem.
Gelukkig hebben we nog een zelfde TV, jonger dus daar maar geprobeerd, het resultaat is het zelfde, geen signaal.
Dus kabels maar verwijderd, gereset, nogmaals geprobeerd, ook nu nog steeds hetzelfde resultaat.

Op de media player brand het aan lampje en het lampje dat aangeeft dat er een USB wordt gebruikt. Deafstands bediening werkt, we kunnen hem aan en uit zetten.

Wat doe ik verkeerd ????

Verwijderd

Lijkt me een out of the box dode speler?! Andere HDMI-kabel proberen? Eentje waarvan je zeker weet dat ie goed is. Stekker wel in het stopcontact [beetje flauw misschien] Krijg je ook geen menu te zien?