Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Boodschap in vuurwerk

Pagina: 1
Acties:

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:26

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Topicstarter
Aan het eind van het jaar zie je bij sommige programma's aan het einde "Gelukkig nieuwjaar blablabla" in vuurwerk. Nu ga ik geen bedrijf inhuren die dat met echt vuurwerk doet, maar ik zou het graag softwarematig doen.
Nu komt natuurlijk de grote vraag... Hoe?

Alvast bedankt ;)

• bestaudio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-08-2024

bestaudio

Gnoeeeeeee

Gebruik googe is?

Het is hier niet de bedoeling dat je hier je vraag neer zet en van ons een kant en klaar antwoord krijgt.

Oftewel wat meer zelf inzet is hier wel gewenst.

Slowly getting there, euh wait whut? Slowly?

• Tomas Hochstenbach

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Topicstarter
Dat heb ik al lang gedaan.
De enige link die erbij past loopt dood.

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:16
Als het softwarematig niet lukt ...

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:01

BaRF

bijna kerst

TomasH schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 12:32:
Dat heb ik al lang gedaan.
De enige link die erbij past loopt dood.
je wou zeggen dat er maar één link in google te vinden is over het genereren van vuurwerk tekst? :D

Lees ze: clique

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Tomas Hochstenbach

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Topicstarter
BaRF schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 12:36:
[...]

je wou zeggen dat er maar één link in google te vinden is over het genereren van vuurwerk tekst? :D

Lees ze: clique
Ik heb ook gezocht op "fireworks text", maar daar kreeg je allemaal tutorials voor het programma Fireworks.
Dat ik er niet opgekomen ben om generator er achter te zetten :z

Toch niet helemaal wat ik zoek. Ik zoek dat er vuurwerk de lucht in gaat en dat daar een tekst in verschijnt.

[ Voor 10% gewijzigd door Tomas Hochstenbach op 26-12-2009 12:41 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

bestaudio schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 12:07:
Gebruik googe is?

Het is hier niet de bedoeling dat je hier je vraag neer zet en van ons een kant en klaar antwoord krijgt.

Oftewel wat meer zelf inzet is hier wel gewenst.
Als je dat zo goed weet te citeren, dan zou je vast ook moeten weten dat jouw opmerking in dit topic niet wordt gewaardeerd; hier zijn de Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif topicreports voor uitgevonden. Ik stel dan ook voor dat je die in het vervolg gebruikt :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-11 23:04

MsG

Forumzwerver

In wat voor formaat wil je het hebben en wat voor doel? Misschien even wat uitgebreider vertellen wat je plan is.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-11 15:41

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

DUs je wilt echt vuurwerk? Of gewoon een gerenderd filmpje? Dan is het makkelijk in After Effects te doen.

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

• Tomas Hochstenbach

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Topicstarter
Dat aan het eind van een filmpje (in HD 1080p overigens), er vuurwerk de lucht in gaat die de letters "Merry Christmas from (...)" vormen. Dus geen echt vuurwerk, maar een filmpje!
Pagina: 1