Toon posts:

[LCD] M227WD & M227WDP-PZ - verschil?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik was op zoek naar een (goedkope) HD TV voor op mijn kamer. Deze viel me op in de tweakers pricewatch;
http://nl.lge.com/product...il/monitortv_m227wd.jhtml

Nou is het mij een beetje onduidelijk want in de pricewatch staan er twee van deze TV's.
pricewatch: LG M227WD
pricewatch: LG Flatron M227WD-PZ
Met dezelfde specs.
Terwijl iemand die in bezit was van beide op een forum vertelde dat de 'P' versie (de 2e link) betere geluid had, een usb ingang, maar 1 HDMI ingang en nog een of andere ingang miste.
Ik heb heel veel verschillende websites en winkels bekeken maar overal staan die specificaties door elkaar en ik snap er echt helemaal niets van.
Je zou denken dat het op de website van LG goed zou moeten staan maar daar staat alleen het 'gewone' type.

Iemand hier die er duidelijkheid over kan scheppen?
Bedankt! d:)b

• ikke26
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:38
de WDP heeft maar 1 hdmi en 1 usb poort die je kan aansluiten op stick en daarmee kan je foto's bekijken, en mp3's luisteren.

de WD heeft een USB poort die Service only is, dus alleen voor garantie/fabriek/reparatie. Deze heeft 2 HDMI aansluitingen. Je moet als je deze aanschaft HEEL goed opletten welke je hebt. Bij bijv. de MediaMarkt liggen ze door elkaar. Ook al staat er dat ze allemaal WD zijn, op de doos staat iets anders: GA DAAR VAN UIT WAT ZE OOK ZEGGEN in de winkel. Ik kocht mijn WDP en zei tegen het MM personeel dat daar maar 1 HDMI aansluiting op zat en ze zeiden ijskoud dat dit niet zo was en dat op de doos WDP stond maar het een WD was. GELOOF DIT NIET!!! Kijk allles heel goed na!!