Ik zit bij een vriend, die heeft een Telfort 20Mb abonnementje. Werkt prima met het meegeleverde Zyxel 1-pc modem. Hij wilde draadloos, ik had nog een Speedtouch 716 over. Ding aangesloten, leek het prima te doen.
Product Name: ST716v5
Serial Number: CP0551JT81G
Software Release: 6.2.29.2
Software Variant: AA
Boot Loader Version: 1.0.1
Product Code: 36022080
Board Name: BANT-T
Alleen na verloop van tijd verliest de ST de internetverbinding, althans, alles lijkt in orde. De cliënts zijn ook nog steeds verbonden (zowel draadloos als bedraad).
Alle settings in de ST lijken ook in orde, heeft ook gewoon een extern IP, maar geen internet (geen webpagina's, geen mail, niets).
In de log mi. ook niets vreemds:
22:01:11 (since last boot) DHCC intf Internet renews lease ip-address 82.xxx.xxx.xxx
20:44:38 (since last boot) CONFIGURATION mbus igd sync successfull
20:44:31 (since last boot) CONFIGURATION mbus atomic sync successful
Zie onderstaande screenshots:

Alleen sterft het hier van de errors, maar die ben ik wel vaker tegengekomen (ook in m'n eigen ST780WL), of loopt ie hier ergens in vast oid?
Ik kan er m'n vinger echt niet achter krijgen, iemand enig idee?
Product Name: ST716v5
Serial Number: CP0551JT81G
Software Release: 6.2.29.2
Software Variant: AA
Boot Loader Version: 1.0.1
Product Code: 36022080
Board Name: BANT-T
Alleen na verloop van tijd verliest de ST de internetverbinding, althans, alles lijkt in orde. De cliënts zijn ook nog steeds verbonden (zowel draadloos als bedraad).
Alle settings in de ST lijken ook in orde, heeft ook gewoon een extern IP, maar geen internet (geen webpagina's, geen mail, niets).
In de log mi. ook niets vreemds:
22:01:11 (since last boot) DHCC intf Internet renews lease ip-address 82.xxx.xxx.xxx
20:44:38 (since last boot) CONFIGURATION mbus igd sync successfull
20:44:31 (since last boot) CONFIGURATION mbus atomic sync successful
Zie onderstaande screenshots:

Alleen sterft het hier van de errors, maar die ben ik wel vaker tegengekomen (ook in m'n eigen ST780WL), of loopt ie hier ergens in vast oid?
Ik kan er m'n vinger echt niet achter krijgen, iemand enig idee?
[ Voor 18% gewijzigd door kaajee op 25-12-2009 22:00 ]