Beste,
Ik gebruik op een forum met phpbb3 een script om afbeeldingen automatisch te resizen. Dit script is als volgt:
Nu wil ik in plaats van een popup een lightbox hiervan maken. Alleen ik begrijp niet welk deel van de code aangepast moet worden om dit voor elkaar te krijgen.
Wie kan mij helpen of heeft tips!
Ik gebruik op een forum met phpbb3 een script om afbeeldingen automatisch te resizen. Dit script is als volgt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| <script type="text/javascript"> window.onload = resizeimg; function resizeimg() { if (document.getElementsByTagName) { for (i=0; i<document.getElementsByTagName('img').length; i++) { im = document.getElementsByTagName('img')[i]; if (im.width > 640) { im.style.width = '400px'; eval("pop" + String(i) + " = new Function(\"pop = window.open('" + im.src + " ','fullscale', '_blank', 'scrollbars=1,resizable=1'); pop.focus();\")"); eval("im.onclick = pop" + String(i) + ";"); if (document.all) im.style.cursor = 'hand'; if (!document.all) im.style.cursor = 'pointer'; im.title = 'Klik hier om volledige grootte te zien '; } } } } </script> |
Nu wil ik in plaats van een popup een lightbox hiervan maken. Alleen ik begrijp niet welk deel van de code aangepast moet worden om dit voor elkaar te krijgen.
Wie kan mij helpen of heeft tips!