Toon posts:

Bulders gate 2 vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb jaheira uit mijn party verwijderd , maar ik wil haar nu terug :)

maar waar kan ik haar nu vinden ?

Verwijderd

Misschien in die Harper Stronghold (Docks) of in die Inn (ben de naam effe kwijt) in de Slums waar de meeste ex-party members naar toe gaan.

Verwijderd

Denk je dat het zo eenvoudig is om een vrouw terug te krijgen? Gewoon een beetje met een geldzak zwaaien, wat mooie woordjes...was het maar zo, ::zucht::

Verwijderd

Het kan zijn dat je hebt gezegd dat ze moest blijven op de plaats waar je haar hebt achtergelaten. Of anders bij de Copper Corrodinges in de slums of bij de Harper Stronghold bij de docks.

Maar waarom wil je dat wijf terug?? Neem Viconia die is veeeeeeeeel beter

Verwijderd

Ligt er helemaal aan waarvoor je haar nodig hebt, als het healing is kan je idd beter Viconia nemen.
Ik gebruikte Jaheira voornamelijk voor haar fire elementals en swarm spells (voor het onderbreken van casters).

Verwijderd

Hahaha alsof een LICH zich iets aantrekt van een swarm. Nee ik vind Viconia gewoon op haar hoogste niveau nutiger dan die Jaheira. Bovendien is Jaheira net niets en Viconia heeft bijvoorbeeld een DEX van 19 :).

Ja Fire Elemtals gebruikte ik in het begin van het spel nog best wel vaak maar op het eind toch echt nooit. Die aerial servants zijn wel handig voor bijvoorbeeld een Clay- golem en een Adamantine Golem

• GaiusBertus
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-07-2022

GaiusBertus

aka Gajes

Op dinsdag 06 maart 2001 21:57 schreef superoma het volgende:
Hahaha alsof een LICH zich iets aantrekt van een swarm.
Nee, voor een Lich heb je Silence 15' Radius, werkt altijd behalve bij die cursed Kangaxx (die ik er nog steeds niet onder heb, damn you demi-lich!)
:)

Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.

Pagina: 1